اعلام تاریخ رسمی انتشار بازی God of War در تریلر جدید بازی

ساعتی پیش سایت آمازون یک نسخه کالکتور از بازی God of War لیست و تاریخ انتشار این بازی را هم ۳۱ فروردین ۹۷ (۲۰ آوریل ۲۰۱۸) اعلام کرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سونی هم رسما این تاریخ را تایید کرده و بر این اساس، در آخرین روز از فروردین ۹۷، شاهد انتشار بازی God of War برای پلی استیشن 4 خواهیم بود. سونی همچنین ضمن اعلام تاریخ انتشار بازی، یک تریلر جدید از آن هم منتشر کرده و جزییاتی از نسخه‌های ویژه بازی و جوایز پیش خرید God of War را به اشتراک گذاشته است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را تماشا کنید:


بازی God of War

افرادی که هریک از نسخه‌های بازی گاد آف وار را پیش‌خرید کنند، سه پوسته مخصوص سپر کریتوس دریافت خواهند کرد که با استفاده از آن‌ها، می‌توانند ظاهر این سپر را تغییر دهند. همچنین این بازی در چند نسخه با قیمت‌های مختلف منتشر خواهد شد. نسخه کالکتور معمولی بازی، قیمتی ۱۳۰ دلاری خواهد داشت و شامل یک مجسمه ۹ اینچی از کریتوس و پسرش، قاب فلزی بازی، نقشه پارچه‌ای، یک طرح گرافیکی زیبا، دو مجسمه کوچک و تعداد زیادی محتوای دیجیتالی می‌شود.

بازی God of War

نسخه Stone Mason که قیمتی معادل ۱۴۰ دلار دارد، علاوه بر تمامی محتویات نسخه کالکتور، شامل چند آیتم فیزیکی دیگر مثل یک انگشتر، یک مجسمه به شکل اسب، یک مجسمه به شکل سر یک ترول و یک مجسمه دیگر می‌شود و یک سپر مخصوص هم به‌عنوان محتوای داخل بازی ارائه می‌کند.

بازی God of War

در نهایت نسخه دیلاکس دیجیتالی بازی هم که با قیمت ۷۰ دلار قابل خرید خواهد بود، شامل یک سری محتویات دیجیتالی مثل کتابچه هنری دیجیتالی، یک کمیک با محوریت God of War، یک تم متحرک برای کنسول و یک زره و سپر قابل استفاده در بازی خواهد بود. در کنار این نسخه‌های مخصوص، نسخه معمولی بازی هم با قیمت ۶۰ دلار قابل خرید است.

به هر حال پس از گمانه‌زنی‌های مختلف و انتشار شایعات متعدد، سونی رسما تاریخ انتشار بازی را اعلام کرد و در صورتی که تاخیر دیگری در عرضه بازی پیش نیاید، ۳۱ فروردین قادر به تجربه بازی خواهیم بود.

تانی کال

برگرفته از پلی‌استیشن

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *