اعلام تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال The Great و چند سریال دیگر هولو

شبکه هولو با انتشار چند تریلر تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال The Great، سریال Dopesick با بازی مایکل کیتون و فصل دوم انیمیشن Animaniacs را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه هولو (Hulu) با انتشار تریلرهایی تاریخ شروع پخش چند سریال آینده خود را اعلام کرده است. در ابتدا اعلام شد که پخش فصل دوم سریال The Great قرار است از تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) آغاز شود. پیش از این اعلام شده بود که جیلین اندرسون برای بازی در نقش جوآنا، مادر کاترین با بازی ال فانینگ به جمع بازیگران فصل جدید این سریال کمدی اضافه شده است. همچنین اولین تریلر فصل دوم سریال The Great منتشر شده است که در ادامه می‌توانید ازطریق یوتیوب هولو تماشا کنید.

سریال The Great داستان به قدرت رسیدن کاترین کبیر با بازی ال فانینگ را دنبال می‌کند که او طولانی‌ترین حاکم زن در تاریخ روسیه نیز بوده است. اتفاقات این سریال خیالی و داستانی است و کارتین را در دوره جوانی نشان می‌دهد که با پیتر سوم روسیه با بازی نیکلاس هولت (ترکیب شده با پیتر دوم) ازدواج می‌کند و تمرکز سریال روی برنامه وی برای قتل شوهر بدطینت و خطرناکش است. در فصل دوم سریال شاهد ادامه اتفاقات سریال پس از کودتا ناموفق کاترین هستیم که حالا باردار شده و ظاهرا دوباره با پیتر در حال زندگی است.

مایکل کیتون در نقش دکتر ساموئل فینیکس در سریال Dopesick

همچنین هولو اعلام کرد که پخش سریال Dopesick از تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) آغاز خواهد شد. سریال Dopesick که اقتباسی از رمانی به همین نام است، به موضوع مصرف مواد مخدر شیمیایی در آمریکا می‌پردازد. در این سریال قرار است با شخصیت‌ها و گروه‌های مختلفی از جامعه معدن‌کارهای ویرجینیا تا اداره مبارزه با مواد مخدر (DEA) و حتی غول‌های داروسازی منهتن ملاقات کنیم. مایکل کیتون، کیتیل دیور، پیتر سارسگارد، مایکل استولبارگ، ویل پولتر و رزاریو داوسون از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Dopesick و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بری لوینسون وظیفه کارگردانی و دنی استرانگ وظیفه ساخت این سریال مورد انتظار را بر عهده داشته‌اند. همچنین در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر سریال Dopesick را ازطریق یوتیوب تماشا کنید. علاوه‌براین، پخش فصل دوم انیمیشن Animaniacs که در ۱۳ قسمت تولید شده، از تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) از هولو آغاز خواهد شد و در ادامه می‌توانید تریلر آن را در ادامه تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین هولو تاریخ شروع پخش چند سریال دیگر خود را اعلام کرد که براساس آن، پخش سریال Bakers Dozen از تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر)، مستند The Next Thing You Eat از تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) و سریال Taste the Nation: Holiday Edition از تاریخ ۴ نوامبر (۱۳ آبان) آغاز خواهند شد.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *