اعلام تاریخ پخش سریال Boba Fett ؛ انتشار اولین پوستر

سرانجام لوکاس فیلم با انتشار یک پوستر تاریخ شروع پخش سریال The Book of Boba Fett از سرویس استریم دیزنی پلاس را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش سریال The Book of Boba Fett مشخص شده است. لوکاس فیلم امروز اعلام کرد که پخش سریال Boba Fett قرار است از روز چهارشنبه، ۲۹ دسامبر (۸ دی) از دیزنی پلاس آغاز شود. سریال جدید دنیای جنگ ستارگان درواقع اسپین‌آف سریال The Mandalorian است که حوادث آن پس از پایان فصل دوم سریال مندلورین جریان دارد. همچنین اولین پوستر سریال The Book of Boba Fett نیز منتشر شده است که در آن شاهد حضور بوبا فت هستیم و در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

بوبا فت در اولین پوستر سریال The Book of Boba Fett

سریال The Book of Boba Fett قرار است داستان بوبا فت، جایزه‌بگیر افسانه‌ای و فنک شاند را که یک مزدور است، دنبال کند که به سیاره تاتویین و دنیای زیرین و جنایتکاران کهکشان دنیای جنگ ستارگان بازگشته‌اند. حالا آن‌ها ادعای حاکمیت این سیاره شنی را که روزی تحت کنترل جابا هات و سندیکای جنایتکار او بود، دارند. تمورا موریسون برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش بوبا فت و مینگ-نا ون برای بازی در در نقش فنک شاند در سریال The Book of Boba Fett بازگشته‌اند.

بااین‌حال، حضور بازیگران بیشتری تاکنون در سریال Boba Fett تایید و اعلام نشده است. موریسون مدتی پیش تایید کرد که رابرت رودریگز، جان فاورو، برایس دالاس هاوارد و دیو فیلونی وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف را بر عهده داشته‌اند. همچنین گفته می‌شود سم هارگریو، کارگردان فیلم Extraction نیز یک قسمت از سریال بوبا فت را کارگردانی کرده است. جان فاورو و دیو فیلونی به‌همراه رابرت رودریگز وظیفه ساخت سریال The Book of Boba Fett را بر عهده دارند.

علاوه‌بر سریال The Book of Boba Fett، سریال Andor، سریال Obi-Wan Kenobi، سریال Ahsoka، سریال Rangers of the New Republic (ساختش متوقف شده)، سریال The Acolyte، سریال Lando و همچنین فصل سوم سریال The Mandalorian دیگر سریال‌های در دست ساخت Star Wars برای دیزنی پلاس هستند. انتظار می‌رود فصل سوم سریال مندلورین در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس پخش شود.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *