اعلام رسمی تغییر نام اندروید ور به Wear OS

شایعه‌ای که چندی پیش در خبرها مطرح شده بود نهایتا توسط گوگل تایید شد و سرانجام اندروید ور به صورت رسمی تغییر نام پیدا کرد. از این پس پلتفرم گوگل برای ساعت‌های هوشمند به صورت رسمی Wear OS خوانده می‌شود.

این تغییر بر روی بیش از ۵۰ ساعت هوشمند که کار خود را با اندروید ور آغاز کرده بودند، اثر خواهد گذاشت. گوگل با انتشار پستی در همین زمینه در وبلاگ خود مدعی شده است نام جدید دیدگاه و فناوری گوگل را بهتر به همگان نشان خواهد داد:

به موازات رشد فناوری و شرکای تجاری، کاربرانمان نیز افزایش پیدا می‌کنند. در سال ۲۰۱۷ از هر ۳ کاربر ساعت‌های اندروید ور یک نفر از گوشی آی‌فون نیز استفاده می‌کرده است. در آستانه نمایشگاه Baselworld در هفته آینده، ما نیز نام تازه‌ای را اعلام می‌کنیم که فناوری، دیدگاه و مهم‌تر از همه افرادی را که از این ساعت‌های هوشمند استفاده می‌کنند بهتر منعکس می‌کند.

گوگل ضمن ادامه کار توسعه Wear OS ویژگی‌ها و بهبودهای جدیدی نیز به آن اضافه خواهد کرد. در واقع غول جست‌وجوی اینترنتی ادعا کرده است که کارهای هیجان‌انگیز بیشتری در پیش رو قرار دارد. همین جمله کافی است تا مطمئن باشیم گوگل بار دیگر کاربران خود را غافل‌گیر خواهد کرد

تانی کال

آی تی رسان

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *