اعلام زمان پخش سریال Wheel of Time ؛ انتشار پوستر رسمی

زمان پخش سریال موردانتظار The Wheel of Time در رویداد کامیک کان مشخص و پوستری از این سریال منتشر شد.

آمازون سرانجام در رویداد کامیک کان زمان پخش فصل اول سریال موردانتظار The Wheel of Time (چرخ زمان) را اعلام کرد. بر این اساس سریال چرخ زمان در ماه نوامبر (آبان-آذر) از شبکه آمازون پرایم ویدیو پخش خواهد شد. در جریان رویداد کامیک‌کان از پوستر فصل اول این سریال نیز رونمایی شد. سریال چرخ زمان اقتباسی از مجموعه رمانی به‌همین نام نوشته رابرت جردن است؛ این سریال توسط استودیوهای آمازون و سونی تهیه می‌شود. تهیه‌کننده اجرایی، نویسنده و شورانر این سریال رف جودکینز است که در ساخت سریال‌های Agents of S.H.I.E.L.D و Chuck همکاری داشته است.

این سریال درباره جهانی است که در آن گروهی ویژه از زنان به‌نام آیس سادای به جادو دسترسی دارند و می‌توانند از آن استفاده کنند. داستان از این قرار است که شخصیتی به‌نام موریان از اعضای گروه ویژه آیس سدای به شهر کوچک تو ریور می‌رسد. او در آن‌جا با گروهی متشکل از پنج زن و مرد پا به ماجراجویی‌یی خطرناک و جهان شمول می‌گذارد. طبق پیشگویی‌ها، یکی از اعضای گروه اژدهایی دوباره‌متولدشده است، کسی که یا موجب نجات انسانیت خواهد شد یا موجب نابودی آن.

علاوه‌بر اعلام تاریخ پخش سریال چرخ زمان، پوستر جدید آن نیز منتشر شده است. این پوستر را در زیر تماشا کنید.

اولین پوستر سریال چرخ زمان با نمایی از پشت سر یک زن

سریال چرخ زمان با بازی رزموند پایک، جوشا استرادوفسکی، مارکوس روثرفورد، زوئی رابینز، بارنی هریس و مادلین مدن جلوی دوربین رفته است. از اعضای تیم تهیه‌کننده‌‌های سریال چرخ زمان می‌توان به لری موندرگون، ریک سلویج، تد فیلد، مایک وبر، دارن لمک، ماریگو کیو، رزموند پایک، هریت مک‌دوگال، برندون سندرسون و اوتا بریزویچ اشاره کرده. اوتا بریزویچ دو قسمت اول سریال چرخ زمان را نیز کارگردانی کرده است. در دیگر اخبار، مدتی پیش ساخت فصل دوم سریال چرخ زمان نیز آغاز شد.

تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *