افتتاحیه قدرتمند فیلم سریع و خشن 9 در سینماهای جهان

جدیدترین قسمت مجموعه سریع و خشن که با نام فیلم F9 قدم در سینماها گذاشت، حتی قبل از آغاز اکران در آمریکا هم قدرتمندانه در حال چاپ پول برای یونیورسال است. فیلم Fast and Furious 9 نه‌تنها تا همین لحظه بیشتر از ۱۲۷ میلیون دلار فروش بین‌المللی در سینماها را تجربه کرده است، بلکه مطابق تمام پیش‌بینی‌ها قطعا تا فردا یعنی پایان نخستین آخرهفته‌ی اکران خود به بیشتر از ۱۶۰ میلیون دلار فروش بین‌المللی می‌رسد؛ بزرگ‌ترین افتتاحیه‌ی بین‌المللی یک فیلم سینمایی از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا/کووید 19 در نقاط مختلف دنیا.

همه‌ی این موفقیت مالی گسترده در حالی به‌دست آمده است که فیلم سریع و خشن 9 فعلا فقط اکران خود در هشت کشور دنیا را شروع کرد؛ چین، کره جنوبی، هنگ کنگ، روسیه و چهار کشور قرارگرفته در خاورمیانه. ۱۰۵ میلیون دلار فعلا فقط در سینماهای چین به‌دست آمد و ظاهرا این عدد بسیار بزرگ‌تر هم می‌شود؛ تا حدی که فیلم F9 احتمالا دومین افتتاحیه‌ی برتر یک قسمت از مجموعه فیلم Fast and Furious در چین تا به امروز را به‌دست می‌آورد.

جدیدترین ساخته‌ی جاستین لین ۴۹ساله در مقام کارگردان فعلا اوضاع مالی بسیار مناسبی دارد و در ماه جاری میلادی به ترتیب داخل کشورهای بیشتری اکران می‌شود. به نظر می‌رسد که این فیلم اکشن با بازی وین دیزل می‌تواند چند هفته‌ی دیگر تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم غیرچینی دنیا از زمان آشنا شدن مردم دنیا با کووید 19/ویروس کرونا بشود

تانی کال

برگرفته از Variety

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *