افزایش محبوبیت در اینستاگرام موضوع بسیار مهمی است که این روزها به دغدغه اصلی خیلی از کسب وکارها تبدیل شده و همه با روش‌های مختلف، سعی در جذب فالوور دارند!

همه چیز از فیس‌بوک شروع شد؛ زمانی که قشر کم سن و سال جامعه با نوشتن متن‌های بلندبالا و به رخ کشیدن جذابیت‌ ظاهری خود سعی داشتند لایک خود را افزایش دهند. رقابتی شروع شد جنجالی؛ طوری که با دیدن پروفایل هر کاربر به اولین جایی که نگاه‌ها دوخته می‌شد تعداد لایک‌ها بود!

تحصیلات و شان یا طبقه اجتماعی را کنار بگذارید. می‌خواهید بدانید می‌شود روی این آدم حساب کرد؟ بپرسید چند فالوور داری؟ این جنجال همچنان ادامه دارد؛ برخی حتی با صرف هزینه‌های زیاد در تب فالوور و لایک سوختند تا لایک دریافت کنند؛ اما چه لایکی!

لایک اجاره‌ای برای تحقق رویای توخالی! همین که پرداخت شما قطع شود از اعتبار ساقط می‌شوید!

اما به هر حال افزایش محبوبیت در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی در برخی از موارد به درد می‌خورد. خصوصا اگر به دنبال اعتبار واقعی و نه پوچ و پوشالی برای کسب وکارتان باشید.

افزایش محبوبیت در اینستاگرام

در مبحثی برندینگ اولین چیزی که مطرح می‌شود مخاطبان و دنبال کنندگان شما هستند. شما از طریق جذب فالوور یا طرفدار باید برندتان را معرفی کنید. هر فالوور یک امتیاز است که با خود اعتبار می‌آورد.

افزایش اعتبار شما اعتماد مشتری را به دنبال دارد. اعتماد مشتری که جلب شد همه چیز برای یک فروش یا خدمت رسانی موفق فراهم می‌شود.

در سال‌های اخیر اینستاگرام یکی از بهترین ابزار‌های رایگان برای برندینگ و کسب وکار آنلاین بوده است.

با این اوصاف ضرورت افزایش محبوبیت در اینستاگرام بیش از سایر رسانه‌های اجتماعی حس می‌شود. اگر به دنبال فالوور‌های واقعی و افزایش طبیعی محبوبیت خود در اینستاگرام هستید با مطلب امروزهات اپ نیوز همراه شوید.

ترفند‌های افزایش محبوبیت در اینستاگرام

How to 3X More Instagram Followers

با استفاده از روش‌هایی که در ادامه می‌خوانید سه برابر کردن تعداد دنبال کندگان در کنار به کارگیری 7 گام برای افزایش فالوور در اینستاگرام که قبلا بدان پرداخته بودیم ساده‌تر خواهد شد.

میزان بازدید از حساب کاربریتان را ارتقا دهید

بهترین راه برای جذب کاربران جدیدی که شما را نمی‌شناسند، همواره کردن مسیر برای یافتن شما است. اما برای این که بهتر خود را به این کاربران معرفی کنید، می‌توانید از سایر رسانه‌ها استفاده کنید.

اگر کاربر فیس‌بوک هستید فعالیت اینستاگرامی خود را در فیس‌بوک پیوسته یادآوری کنید. اگر در توییتر هستید آدرس فیس بوک و اینستاگرامتان را درج کنید و به این ترتیب از هر شبکه برای رشد اکانتتان و ارتقا میران بازدید از آن در اینستاگرام استفاده نمایید.

افزایش محبوبیت در اینستاگرام

آدرس اینستاگرمتان را به صورت واضح و در لینک‌های متداول در سایتتان و پایان ایمیل‌هایی که می‌فرستید درج نمایید. سعی کنید در کنار امضا خود، آدرس اینستاگرامتان را در ایمیل درج کرده و به این شکل راه توسعه برندتان را در اینستاگرام باز کنید.

در وب سایت خود از مزایای مشاهده اکانتتان و دنبال کردنش بگویید و سعی کنید با پیشنهادات تشویقی، کاربران را به دنبال کردنتان ترغیب نمایید.

افزایش محبوبیت در اینستاگرام

هشتگی شوید

هشتگ چیزی مشابه با برچسب‌ها یا تگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی هستند. می‌خواهید کسانی که شما را نمی‌شناسند با جستجوی پست‌ها شما را پیدا کنند؟ هشتگی شوید!

افزایش محبوبیت در اینستاگرام

کاربرانی که با جستجوی یک کلمه خاص می‌خواهند مطالب و پست‌ها را ببینند، معمولا از هشتگ استفاده می‌کنند. اگر هشتگ مرتبط را شما هم به کار برده باشید بر اساس زمان انتشار پست‌، بازدید و محبوبیت، بالاخره توسط اینستاگرام به کاربران معرفی می‌شوید.

نرم افزار‌های هشتگ گذاری بسیاری وجود دارند که هشتگ‌های محبوب و کاربردی را در هر دسته‌بندی مثل تجارت، سرگرمی و…در اختیار شما قرار می‌دهند. حتی می‌توانید هشتگ اختصاصی تولید کنید که صرفا ترکیبی از برند یا محصول شما باشد.

عملکرد هشتگ‌ها

وقتی که کاربری با استفاده از هشتگ به یکی از پست‌های شما سر می‌زند، امکان تبدیل شدن آن به فالوور شما وجود دارد. حتی اگر کاربر آن پست را لایک کند هم خوب است.

دقت داشته باشید استفاده از همه هشتگ‌ها همیشه تاثیرگذار نیست. مثلا هشتگی مثل #followforfollow یا #followme  فقط باعث جلب توجه اسپمر‌ها می‌شود که به ازا فالو کردن شما انتظار فالوبک دارند!

به تصویر زیر توجه کنید:

افزایش محبوبیت در اینستاگرام

تصویر زیر مربوط به WeWork برند مرتبط با سلامت و سلامتی در اینستاگرام است. این برند برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام به بهترین نحو از هشتگ‌ها استفاده می‌کند.

هشتگ‌هایی مثل #fitness و#health کاملا مرتبط هستند و به دیده شدن پست‌ها کمک خواهند کرد. برای کاربران فارسی زبان بهتر است این هشتگ‌ها را فارسی تایپ کنید.

بهترین محتوا را منتشر کنید

محتوای مناسب مهم‌ترین ابزار برای رونق کسب وکار در اینستاگرام است. پستی که منتشر می‌کنید به اندازه کافی جذاب است تا کاربر فالوور شما باقی بماند یا یک کاربر جدید به فالوور‌هایتان افزوده شود؟

افزایش محبوبیت در اینستاگرام

ساخت تصاویر بهینه در شبکه‌های اجتماعی که به اندازه کافی مرتبط و باکیفیت باشند به افزایش فالوور کمک می‌کنند. شما در این شبکه‌ها با زبان بصری سخن می‌گویید و گاهی متن‌ها اصلا خوانده نمی‌شوند.

یکی از همین عکس ها را می‌توانید در سایتتان قرار دهید و کاربران را به مشاهده تصاویر بیشتر در صفحه اینستاگرامتان دعوت نمایید.

افزایش محبوبیت در اینستاگرام

راه‌های زیادی برای تولید بهترین محتوا وجود دارد. مثلا کپشن یا توضیحات می‌تواند با استفاده از عبارات و جملات طنز از حالت متداول و کلیشه‌ای خود خارج شود؛ یا این که در استفاده از تصاویر می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و با عکس‌های اختصاصی حالات و احساسات کاربران را برانگیخته کنید.

به تصویر زیر نگاه کنید:

افزایش محبوبیت در اینستاگرام

این پست مربوط به یکی از عرضه کنندگان محصولات نوزاد و کودک و مراقبت از او می‌باشد. تصاویر زیادی از کودک را با جستجو ساده‌ای در اینترنت می‌یابید؛ اما این تصویر و حالت چهره کودک کمی حال و هوا پست را عوض کرده است.

تا جایی که کاربران و به خصوص مادرانی که این پست را می‌بینند گاهی نمی‌توانند نظر ندهند یا لایک نکنند!

به نمونه دیگری از این پست‌ها توجه کنید. کپشن در خود تصویر قرار گرفته است و سوال هم خیلی متفاوت پرسیده شده است: بچه داری از دید شما مثل چه کاری است؟

افزایش محبوبیت در اینستاگرام

البته برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام حتما هم لازم نیست از عکس‌ و متن طنز استفاده کنید. مثلا مجله معروف National Geographic با استفاده از مناظر متفاوتی که از زوایای خاص تصویر برداری شده‌اند، توانسته است نزدیک به 70 میلیون کاربر را از سراسر جهان جذب کند!

افزایش محبوبیت در اینستاگرام

استفاده از مسابقات و طرح‌های خاص

یکی از راه‌های افزایش محبوبیت در اینستاگرام یا در واقع بازاریابی در اینستاگرام، استفاده از طرح‌های خاص، پیشنهادات فوق‌العاده و تخفیف برای تشویق کاربران است.

یک ایده جالب می‌تواند ری‌پست در اینستاگرام باشد. به این شکل که یکی از پست‌های پربازدید شما در اکانت کاربران به سایر فالوور‌های آن‌ها معرفی شود و از این طریق بتوانند از تخفیف خاص شما در فروش استفاده کنند.

افزایش محبوبیت در اینستاگرام

یا این که می‌توانید مسابقات خاصی برای پیش بینی رویداد یا مثلا بازی فوتبال برگزار کنید و از این طریق تعامل کاربران را در بخش نظرات افزایش دهید.

برخی از برند‌ها هم از ترفند تگ کردن استفاده می‌کنند. مثلا کاربری که سه نفر را در کامت تگ کند در قرعه کشی شرکت داده می‌شود و از جوایز خاص بهره‌مند خواهد شد.

از سرویس تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید

یکی دیگر از راه‌های دیده شدن و افزایش محبوبیت در اینستاگرام ساخت کمپین‌های تبلیغاتی می‌باشد. در این کمپین‌ها با استفاده از عکس یا ویدیو خاص می‌توانید شانس خود را برای جذب فالوور محک بزنید.

این تبلیغات را می‌توانید ارتقا دهید و با پرداخت هزینه، به پست خاص اینستاگرام تبدیل کنید تا بدون معطلی عکس و ویدیو‌هایتان به عنوان اولین پست نمایش داده شود.

سخن آخر:

ترفند‌های معرفی شده روش‌های کاملا تست شده و متداول برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام اما نه به صورت ناگهانی بلکه تدریجی می‌باشد. برای این که این ترفند‌ها جواب دهند باید صبور باشید.

منبع HotAppNews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *