افزایش چشمگیر دستمزد بازیگران سریال Stranger Things برای فصل سوم

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبرهایی مبنی بر افزایش چشمگیر دستمزد بازیگران سریال Stranger Things برای بازی در فصل سوم منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، منابع نزدیک به سریال گزارش داده‌اند که بازیگران کودک این سریال قرار است حدود ۱۲ برابر بیشتر از قرارداد قبلی خود برای بازی در هر قسمت فصل سوم سریال دستمزد دریافت کنند. همچنین بازیگران بزرگسال سریال نیز برای بازی در هر قسمت فصل سوم سریال Stranger Things حدود ۳۵۰ هزار دلار دستمزد دریافت خواهند کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، دیوید هاربر، بازیگر نقش کلانتر جیم هاپر و وینونا رایدر، بازیگر نقش جویس بایرز، قرار است برای بازی در هر قسمت فصل سوم دستمزدی معادل ۳۵۰ هزار دلار دریافت کنند.

پیش از این هاربر و رایدر به ترتیب ۱۰۰ و ۸۰ هزار دلار دستمزد برای بازی در هر قسمت فصل اول و دوم سریال Stranger Things دریافت می‌کردند. همچنین بازیگران کودک سریال که شامل فین ولفهارد (بازیگر نقش نقش مایکل ویلر)، گیتن ماتارازو (بازیگر نقش داستین هندرسون)، کلب مک لاگلین (بازیگر نقش لوکاس سینکلر) و نوآ اشنپ (بازیگر نقش ویل بایرز) می‌شوند، قرار است برای بازی در هر قسمت فصل سوم سریال دستمزدی معادل ۲۵۰ هزار دلار دریافت کنند. دستمزد این چهار بازیگر پیش از این برای بازی در هر قسمت ۲۰ هزار دلار بوده است. همچنین دستمزد چارلی هیتون (بازیگر نقش جاناتان بایرز)، ناتالیا دایر (بازیگر نقش نانسی ویلر) و جو کری (بازیگر نقش استیو هارنیگتون) برای بازی در هر قسمت فصل سوم سریال Stranger Things نیز تا ۱۵۰ هزار دلار افزایش یافته است؛ اما اطلاعاتی از دستمزد قبلی آن‌ها در دسترس نیست.

با این حال، اطلاعاتی از دستمزد ملی بابی براون، بازیگر نقش ایلون که ستاره اصلی سریال Stranger Things نیز است، منتشر نشده است؛ اما گفته می‌شود که این بازیگر ۱۴ ساله ممکن است بیش از هر بازیگر دیگری برای بازی در هر قسمت فصل سوم این سریال دستمزد و حقوق دریافت کند. بدین ترتیب اگر این مورد درست باشد، دستمزد براون بسیار بیشتر از هاربر و رایدر برای بازی در هر قسمت از فصل سوم سریال Stranger Things خواهد بود. ماه آذر امسال، شبکه نتفلیکس سریال Stranger Things را رسما برای فصل سوم تمدید کرد. مانند فصل اول، فصل سوم این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. بدین ترتیب در مقایسه با فصل دوم این سریال که در ۹ قسمت تولید و منتشر شد، فصل سوم این سریال با کاهش یک قسمتی روبه‌رو شده است.

فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Stranger Things به‌زودی آغاز خواهد شد. مانند دو فصل گذشته، کار ساخت فصل سوم این سریال بر عهده برادران دافر خواهد بود. مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه برادران دافر پس از ساخت و انتشار فصل سوم سریال Stranger Things، از این سریال جدا خواهند شد که نت‌فلیکس خیلی سریع این شایعه را تکذیب کرد. انتظار می‌رود فصل سوم سریال Stranger Things در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از شبکه نت فلیکس منتشر شود.

تانی کال

برگرفته از IGN

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *