خانه ورزش اخبار ورزش افسوس سرمربی المپیاکوس از غیبت انصاری‌فرد برابر بارسا

افسوس سرمربی المپیاکوس از غیبت انصاری‌فرد برابر بارسا

0

افسوس سرمربی المپیاکوس از غیبت انصاری‌فرد برابر بارسا

تاکیس لمونیس در نشست خبری پیش از اولین بازی دور برگشت گروه D لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا با اشاره به شکست اخیر در مصاف با پاناتینایکوس در سوپر لیگ یونان گفت: همه می‌دانند که این نتیجه خوب نبود اما مساله خوب این است که ما فردا با بارسلونا بازی می‌کنیم. مصمم بودیم تا خیلی سریع مهیای این بازی شویم. البته بازی ویژه‌ای پیش روی ماست، زیرا با بارسلونا مواجه می‌شویم.

وی افزود: ما باید به طور منطقی و فلسفی به گروهی که در آن قرار داریم نگاه کنیم. شاید بتوانیم یک سری از چیزها را تغییر دهیم اما در برابر تیمی همانند بارسلونا قادر به تغییرات زیادی در سرنوشت بازی نخواهیم بود.

سرمربی تیم المپیاکوس درباره غیبت کریم انصاری‌فرد و سیسه برابر بارسلونا با توجه به عدم قرار گرفتن نام آنها از سوی بسنیک هاسی (سرمربی پیشین و اخراجی المپیاکوس) در فهرست لیگ قهرمانان اروپا گفت: از همان آغاز می‌دانستم که انصاری‌فرد و سیسه خارج از فهرست بازی‌های اروپا هستند. هیچ تحلیل دیگری نمی‌توانم ارائه کنم. البته آنها بازیکنانی هستند که با عزم راسخ در ترکیب تیم المپیاکوس قرار می‌گیرند و می‌توانستند به ما کمک کنند. هر چند می‌دانستیم که این اتفاق افتاده و انصاری‌فرد و سیسه همراه المپیاکوس نخواهند بود

تانی کال

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *