بن افلک احتمالاً در فیلم The Batman حضور نخواهد داشت

پیش‌بینی اتفاقاتی که در فیلم‌های دنیای دی‌سی رخ می‌دهد کار بسیار سختی است. تا این لحظه می‌دانیم که فیلم موفق Wonder Woman (واندر وومن) دنباله خواهد داشت و داستان این دنباله در دههٔ ۸۰ میلادی روایت خواهد شد، کارگردان فیلم مشخص است و تاریخ اکران آن هم اعلام شده است. از طرفی فیلم‌های Shazam (شَزَم) و Aquaman(آکوامن) نیز وضعیتی کمابیش مشابه با دنبالهٔ فیلم Wonder Woman دارند و مراحل تولید و ساخت آن‌ها به‌خوبی پیش می‌رود. اما جدای از این سه فیلم، بیشتر آثاری که دی‌سی مشغول کار روی آن‌ها است تاریخ اکرانی ندارند و مشخص نیست در چه وضعیتی به سر می‌برند.

در چند وقت اخیر خبرهایی از فیلم‌ Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) با حضور شخصیت‌هایی چون بت‌گرل، هارلی کوئین و چند شخصیت زن مهم کمیک‌های دی‌سی، منتشر شده است و می‌دانیم که مارگو رابی قرار است در این فیلم حضور داشته باشد. همچنین خبرهایی از دو فیلمی که قرار است راجع به شخصیت جوکر ساخته شود، منتشر شده است، اما یکی از مهم‌ترین فیلم‌های دی‌سی، یعنی فیلم جدید شخصیت بتمن هنوز بازیگر اصلی خود را مشخص نکرده است. مت ریوز، کارگردان فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها) و فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ سیاره میمون‌ها) برای کارگردانی فیلم جدید بتمن انتخاب شده است. مت ریوز فیلم‌نامه‌ این فیلم را کاملاً از نو بازنویسی کرده است و قرار نیست فیلم‌نامه‌ٔ ابتدایی که بن افلک نگاشته بود مورد استفاده قرار گیرد.

طبق گزارش جدید سایت هالیوود ریپورتر (THR)، مت ریوز نسخهٔ اولیه فیلمنامهٔ فیلم The Batman را نوشته است و به نظر می‌رسد در این نسخه وی بتمنِ جوانی را برگزیده است. اگر این‌چنین باشد و مت ریوز بخواهد بتمنی جوان را به تصویر بکشد، بن افلک شانس بسیار کمی را برای ایفای دوبارهٔ نقش این شخصیت محبوب کمیکی خواهد داشت.

مت ریوز نسخهٔ اولیه فیلمنامهٔ فیلم The Batman را نوشته است و به نظر می‌رسد در این نسخه وی بتمنِ جوانی را برگزیده است؛ اگر این‌چنین باشد، باید منتظر خداحافظی بن افلک از نقش شخصیت بتمن باشیم

فیلم Justice League (لیگ عدالت) سومین فیلمی بود که بن افلک در نقش شوالیه تاریکی جدید سینما به ایفای نقش پرداخت. وی پیش‌تر در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و همچنین فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) نقش‌آفرینی کرده بود که البته حضور وی در فیلم Suicide Squad بسیار کوتاه بود. همان‌طور که می‌دانید بن افلک در ابتدا قرار بود کارگردانی و نویسندگی فیلم جداگانه شخصیت بتمن را بر عهده داشته باشد، اما پس از مدت زمانی نسبتاً طولانی که وی مشغول کار روی فیلمنامهٔ فیلم جدید شخصیت بتمن بود، در ماه ژانویه سال گذشته بود که اعلام شد بن افلک از کارگردانی فیلم بتمن کنار گذاشته شده است و حال با تصمیم جدید مت ریوز، باید وی را از لیست بازیگران فیلم نیز خط زد.

آخرین فیلمی که با بازی بن افلک در نقش شخصیت بتمن روی پردهٔ سینما رفته است، فیلم Justice League است که باز هم در راضی کردن منتقدان موفق نبود و استقبال تماشاچیان نیز از این فیلم معمولی بود. شش شخصیت معروف دنیای سینمایی دی‌سی در این فیلم حضور داشتند و بازیگران معروفی نیز ایفاگر نقش این ۶ ابرقهرمان بودند. در فیلم Justice League هنری کویل در نقش سوپرمن، بن افلک در نقش بتمن، گل گدوت در نقش واندر وومن، جیسون موموآ در نقش آکوامن، ازرا میلر در نقش فلش و ری فیشر در نقش سایبرگ حضور داشتند. از دیگر بازیگران فیلم هم می‌توان امبر هرد (میرا)، جاناتان کیمبل سیمونز (کمیسر گوردن) و کیران هایندز (استپن‌ولف) را نام برد. فروش این فیلم در گیشه حدود ۶۵۷ میلیون دلار بود.

تانی کال

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *