مت دیمون (Matt Damon) و بن افلک (Benn Affleck) کار ساخت یک نمایش تلوزیونی به نام City On A Hill (شهری در بلندی) به سفارش شبکه‌ی Showtime را بر عهده دارند. این مجموعه‌ی جدید بر اساس ایده‌ای از بن افلک و چاک مک لین (Chuk McLean) و پیرامون اتفاقات یک زندگی حقیقی است، و به نام “معجزه‌ی بوستون” شناخته شده است. داستان سریال در اوایل دهه‌ی ۱۹۹۰ اتفاق می‌افتد و حکایت یک وکیل آفریقایی-آمریکایی و یک مامور FBI کهنه کار را روایت می‌کند که علیه یک گروه از سارقان مسلح ماشین، در یک شهر پر از فساد و نژاد پرستی هم‌دست می‌شوند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم سال ۱۹۹۷ با نام Good Will Hunting (ویل هانتینگ خوب) که کار مشترک مت دیمون و بن افلک بود و برنده‌ی جایزه‌ی اسکار نیز گشت، شهرت City On A Hill را تحت تاثیر قرار می‌دهد. Showtime دستور ساخت سریال City On A Hill را داده است و بن افلک و مت دیمون هر دو پشت صحنه خواهند بود. قسمت آزمایشی توسط گاوین او کانر (Gavin O Conner) کارگردانی می‌شود که علاوه بر این بعنوان تهیه کننده‌ی اجرایی در کنار جیمز منگولد (James Mangold)، جنیفر تاد (Jennifer Todd)، افلک و دیمون همکاری خواهد کرد. اوکانر گفت:

چاک (Chuck) فیلم‌نامه‌ای آغشته به خون، خانواده، خیانت و افتخار را نوشته است و روابطی را ترسیم کرده که بر پایه‌ی صداقتی عمیق و بینش است. من این سریال را یک جنجال هیجان برانگیز و یک درام خانوادگی می‌بینم که در خیابان‌های خشن بوستون جریان دارد.

باتوجه به همکاری اوکانر و افلک در فیلم Accountant، آن‌ها به خوبی می‌دانند که چه کاری انجام دهند تا تماشاگران را شگفت زده کنند. علاوه بر این، آوردن دیمون بر سر کار، نوید یک مجموعه‌ی درام تازه از Showtime را می‌دهد.

تنها گذشت زمان نشان می‌دهد که این سریال چقدر محبوب است، اما به نظر می‌رسد City On A Hill یک مجموعه‌ی لذت بخش خواهد بود که هواداران Showtime مشاهده خواهند کرد. بنابراین برای اوکانر، بن افلک و مت دیمون آرزوی موفقیت می‌کنیم.

توسط مهدی شفیعی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *