بن افلک نقش بتمن را به خاطر پسرش بازی کرده است

بن افلک دلیل اینکه چرا تصمیم گرفته تا نقش بتمن را در فیلم های Justice League (لیگ عدالت) و Batman v. Superman (بتمن در برابر سوپرمن) بازی کند را بیان کرده است. او به خاطر پسرش به ایفای این نقش پرداخته که دلیلی کاملا ساده و دلگرم کننده است. اگر چه شایعات بسیاری وجود داشت که بیان می کرد بن افلک پس از فیلم لیگ عدالت یا بعد از بازی در فیلم مستقل بتمن یعنی فیلم Batman به کارگردانی مت ریوز، این نقش را ترک خواهد کرد، ولی ظاهرا این بازیگر و کارگردان برنده جایزه اسکار تنها برای خوشحال کردن پسرش، این نقش را پذیرفته است.

بنا بر گفته های بن افلک، وی سعی داشته تا با پذیرفتن این نقش، پسر خود را تحت تاثیر قرار دهد. همانند تمام والدین، بن افلک نیز می خواسته است تا فرزندش او را به عنوان یک ابرقهرمان ببیند. با این حال، به نظر می رسد که این پسر ۵ ساله بن افلک و جنیفر گارنر، بیشتر شیفته عضو دیگری از لیگ عدالت شده است.

در مصاحبه ای با بن افلک در برنامه جیمی کیمل، وی اظهار داشت:

“به معنای واقعی کلمه، دلیلی که من تصمیم گرفتم تا نقش بتمن را به عهده بگیرم، تصور این بود که آن لباس را بپوشم و پسرم من را ببیند. می دانید، همه دوست دارند تا فرزندان کوچکشان قبل از اینکه بزرگ و باهوش شوند آنها را به عنوان ابرقهرمان ببینند.”

بن افلک در همین حین نیز تصویری از پسر خود در لباس فلش نشان داد و گفت:

“پسرم دو هفته پیش آمد و به من گفت که این [لباس فلش]، تنها لباسی است که او دوست دارد بپوشد.”

تانی کال

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *