بالاخره همانطور که از پیش شایعه شده بود؛ به گزارش پردیس‌گیم و به نقل ازGamespot، امروز رسما اعلام شد که ستاره فیلم آرگو، بن افلک، فیلم مستقل The Batman را کارگردانی نخواهد کرد اما همچنان در نقش بتمن در این فیلم باقی خواهد ماند و در پشت دوربین نیز وظیفه تهیه‌کنندگی خود را ادامه می‌دهد.

افلک درباره‌ی این موضوغ در بیانیه‌ای گفت: “یک‌سری شخصیت‌ها هستند که همیشه در بخشی از قلب میلیون‌ها انسان برای خود جایگاه مخصوصی دارند. قرار‌گرفتن در این نقش‌ها همیشه نیازمند تمرکز، عشق و بهترین عملکرد ممکن از طرف من است. کاملا مشخص است که من نمی‌توانم هر دو وظیفه را آن‌گونه که طرفداران انتظار دارند، انجام دهم. امروز و به همراه کمپانی وارنر بروس، من تصمیم گرفتم که یک کارگردان به عنوان همکار پیدا کنم تا با من در به پایان رساندن این پروژه بزرگ، همکاری داشته باشد. من همچنان به عنوان بازیگر باقی می‌مانم و ما در حال ساخت فیلم هستیم اما در حال حاضر به یک کارگردان نیاز داریم. من کاملا در قبال تعهدم به فیلم وفادار باقی می‌مانم و مشتافانه منتظرم تا The Batman برای طرفداران بتمن در سرتاسر جهان ساخته شود

وارنر بروس هم در ادامه بیانیه افزود: “ما کاملا از تصمیم بن افلک پشتیبانی می‌کنیم و در کارکردن با او در ساخت فیلم بتمن متعهد باقی خواهیم ماند

اوایل ماه میلادی چاری هم بن افلک گفته بود که مطمئن نیست کارگردانی فیلم مستقل بتمن را برعهده بگیرد. وی در آن زمان گفته بود:

“ما کارهایی را انجام داده‌ایم اما فعلا چیزی مشخص نیست و هنوز فیلم‌نامه‌ای نوشته نشده است. اگر همه‌ چیز آن‌طور که انتظارش را دارم پیش نرود، دست به انجام این کار نخواهم زد.

افلک پیش از این و در سال 2016 میلادی در فیلم Batman v Superman در نقش بتمن جلوی دوربین قرار گرفته بود و قرار است در فیلم Justice League این نقش را تکرار کند.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *