الهام گرفتن فیلم Captain Marvel از Terminator 2

اتفاقات فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) قرار است در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان داشته باشد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، توضیحات جدیدی را در مورد داستان و داستان‌سرایی فیلم داده و نگاه شفاف‌تر و بهتری از اتفاقات این فیلم را به ما ارائه کرده است و به نظر می‌رسد که همانند فیلم Black Panther (بلک پنتر)، مارول تصمیم دارد تا از راه بسیار متفاوتی برای ساخت فیلم Captain Marvel استفاده کند. در این فیلم نه‌تنها قرار است شاهد بازگشت شخصیت نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون باشیم، بلکه این شخصیت را قرار است در یک موقعیت و ظاهر کاملا متفاوت مشاهده کنیم. فایگی در جریان یک مصاحبه به مجله اینترتینمنت ویکلی گفت:

ما می‌خواستیم در یک دوره در گذشته شخصیت نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون را پیش از هر ایده‌ای در مورد هر یک از قهرمانان دیگر و چیزهای دیوانه‌واری که در دنیا رخ می‌دهد، بررسی کنیم. شما می‌دانید که نیک در اولین ملاقاتش با تونی گفت که شما بخشی از یک جهان بزرگ‌تر هستید که از آن خبر ندارید. خب ما می‌خواهیم به زمانی برگردیم که خود او هم از آن خبر ندارد و در فیلم نشان داده خواهد شد که کارول دانورز اولین ابرقهرمانی است که نیک با آن ملاقات می‌کند. این بدان معنا است که او [کاپیتان مارول] می‌تواند ابرقهرمان منحصربه‌فردی باشد، اما اتفاقات آن پیش از اتفاقات اصلی دنیای سینمایی مارول جریان دارد.

اتفاقات فیلم Captain Marvel در زمانی جریان دارد که سازمان شیلد (SHIELD) هنوز به شکل سابق کار می‌کند و در مورد شخصیت کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز، نیز می‌دانند. با این حال، فایگی در ادامه این مصاحبه در مورد اینکه قرار است چه چیزی را در فیلم Captain Marvel مشاهده کنیم، صحبت کرد. او گفت:

ما در مورد سبک‌های مختلفی صحبت کرده‌ایم و در این گفتگو فیلم‌های اکشن دهه ۹۰ میلادی را بررسی کردیم. فیلم Captain Marvel ادای دینی به فیلم‌های اکشن دهه ۹۰ میلادی است و ما لزوما در گذشته این کار را هرگز انجام نداده بودیم. خب لزوما در مورد عناصر و جزئیات داستان صحبت نمی‌کنم، بلکه منظورم عناصر اکشن مثل فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) است. شما در این فیلم‌ها دعواهای خیابانی، تعقیب و گریزهای ماشین‌ها در خیابان‌ها و چیزهای سرگرم‌کننده دیگر مثل آن را مشاهده می‌کنید و قرار است از این عناصر در این فیلم استفاده شود.

فایگی در ادامه تایید کرد که بخش زیادی از فیلم Captain Marvel در فضا جریان خواهد داشت. او در ادامه گفت:

برای کسانی که ممکن است در مورد مکان اتفاقات فیلم Captain Marvel فکر کنند، بخش زیادی از این فیلم قرار است در خارج زمین و در فضا جریان داشته باشد.

تاکنون حضور بری لارسون در نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، جود لاو در نقش دکتر والتر لاوسون ملقب به مار-ول (Mar-Vell)، بن مندلسون در نقش شرور و منفی فیلم، جما چان در نقش مین-اروا (Minn-Erva) و دیواندا وایز در یک نقش نامشخص، در فیلم Captain Marvel رسما تایید و اعلام شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت، مگ لفاوه و نیکول پرلمن بوده است.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.

تانی کال

برگرفته از Gamespot

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *