الکسای آمازون بدون دلیل می‌خندد!

اخیرا، خنده‌های عجیبی از این دستگاه شنیده می‌شود که دلیل آن مشخص نیست و ناخودآگاه فکر انسان به سمت مورد فوق می‌رود! آمازون تایید کرده‌ است که دستگاه‌هایی که مجهز به دستیار صوتی هوشمند این شرکت هستند، خنده‌های بی دلیلی را از خود ساطع می‌کنند که کمی هم ترسناک است! یکی از نمایندگان این شرکت در ایمیلی به سایت CNET بیان داشته است که از این مشکل آگاه هستند و سعی در رفع این نقص دارند. این فرد هم‌چنین بیان داشت:

در بعضی مواقع، الکسا ممکن است به اشتباه عبارت “الکسا، بخند” را بشنود. ما قصد داریم این عبارت را به “الکسا، آیا می‌توانی بخندی؟” تغییر دهیم تا ضریب اشتباه آن پایین آید. ما هم‌چنین خنده‌ی تنها را حذف می‌کنیم و عبارت “بله، می‌توانم بخندم” را قبل از خنده اضافه می‌کنیم.

افراد مختلفی نیز در شبکه‌های اجتماعی این صورت را شنیده‌اند و آن‌ها را پست کرده‌اند:

من در آشپزخانه بودم که الکسا تصمیم گرفت به صورت تصادفی بخندد! ما ترسیدیم و فکر کردیم که یک کودک پشت سر ما در حال خندیدن است!

این فرد تنها کسی نبود که نگران نابودی انسان‌ها به دست روبات‌ها بود. یکی دیگر از کاربران توییتر بیان داشت که در حالی که در تخت خود خوابیده بود، صدایی از Amazon Echo Dot خود شنیده‌ است و تصور کرده‌ فردی قصد به قتل رساندن او را دارد!

البته ممکن است این خنده‌ها به خاطر برتری الکسا در بازار نسبت به رقبای خود، ینی سیری اپل و دستیار گوگل باشد. هم‌چنین ممکن است این خنده‌ها نشانگر خوشحالی او برای این باشد که تبدیل به نماد خانه‌ی هوشمند نسل آینده خواهد شد!

تانی کال

دیجی رو

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *