«الک بالدوین»: طرد «وودی آلن» غم‌انگیز و غیرمنصفانه است

«وودی آلن» 82 ساله در روزهای گذشته از سوی بازیگرانی که در فیلم‌های پیشین او ایفای نقش کرده بودند به شدت به خاطر آزار جنسی فرزند‌خوانده‌اش مورد نکوهش و انتقاد قرار گرفته است. «ربکا هال» یکی از این بازیگران بود که جمعه گذشته با ارسال متنی در صفحه اینستاگرام خود از همکاری با آلن در فیلم «ویکی کریستینا بارسلونا» و امضای قرارداد برای بازی در فیلم جدید «یک روز بارانی در نیویورک» او اظهار پشیمانی و تأسف کرد.

اما «الک بالدوین» روز چهارشنبه از طریق صفحه توئیترش به دفاع از آلن پرداخت و به طرفدارانش یادآور شد که اتهامات فیلمساز کهنه کار هالیوودی هنوز به اثبات نرسیده است. بالدوین طرد شدن آلن از طرف بازیگران را غم‌انگیز و غیرمنصفانه می‌داند و می‌نویسد: «من سه بار با وودی آلن همکاری کرده‌ام و این یکی از امتیازات دوران بازیگری من است. در مورد پرونده آلن تحقیقات گسترده‌ای صورت گرفت و نتیجه‌ای در پی نداشت. چه اتفاقی می‌افتد اگر احتمال بی‌گناهی او را هم درنظر بگیریم؟ اهداف خیری در پس طرد او و آثارش وجود دارد اما این کار به نظر من غم‌انگیز و غیرمنصفانه است. من فکر می‌کنم که می‌شود از قربانیان کودک آزاری حمایت کرد و در عین حال آلن را بیگناه دانست.»

«دیلن فاررو» فرزندخوانده آلن در هفته‌های خیر هالیوود را تحت فشار قرار داده تا همزمان با ادامه جنبش‌های Time’s up و MeToo علیه آلن جبهه گیری کند. «تیموتی شلمی»، «گرتا گرویگ»، «الن پیج»، «گریفین نیومن»، و «ربکا هال» از جمله بازیگرانی بودند که پیش قدم شدند و از همکاری با «وودی آلن» اظهار تأسف کردند. همه این بازیگران متعهد شده‌اند که دستمزد بازی در آن فیلم‌ها را به جنبش‌ «تایمز آپ» اهدا کنند.

بالدوین در فیلم‌هایی مثل «یاسمن آبی» و «تقدیم به رم با عشق» با آلن همکاری کرده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *