«الک بالدوین» از فیلم جوکر کناره‌گیری کرد

تنها دو روز پس از اعلام خبر حضور «الک بالدوین» در نقش پدر بتمن، «توماس وین» در فیلم «Joker» به کارگردانی «تاد فیلیپس»، «بالدوین» اعلام کرد که از بازی در این فیلم انصراف داده است. خبرگزاری ورایتی این خبر را پس از انتشار آن تایید کرد. «بالدوین» اذعان داشت:

من از حضور در فیلم منصرف شده‌ام و اطمینان دارم که حداقل بیست و پنج نفر هستند که می‌توانند این نقش را ایفا کنند.

شخصیت «توماس وین» بار اول در سال 1939 وارد دنیای کامیک بوک شد. او که یک پزشک موفق و انسان دوست بود همراه با همسرش «مارتا وین» به قتل می‌رسند و این عاملی برای پسرشان، «بروس وین» می‌شود تا با جرایم مبارزه کند و تبدیل به «بتمن» شود.

بالدون همچنین در روز چهارشنبه در توئیتر خود شایعه الهام گرفتن شخصیت «توماس وین» از «دونالد ترامپ» را رد کرد. «بالدوین» در سال گذشته موفق به دریافت جایزه امی برای بازی در نقش «دونالد ترامپ» در برنامه «Saturday Night Live» شد و امسال نیز دوباره برای همین نقش موفق به دریافت نامزدی جایزه امی شده است.

من احساس می‌کنم که باید رسماً اعلام کنم که من برای بازی شخصیت «دونالد ترامپ» در فیلم «Joker» به کارگردانی «تاد فیلیپس» استخدام نشده‌ام. این اتفاق قرار نیست بیافتد. به هیچ وجه.

«خواکین فینیکس» به عنوان بازیگر نقش «جوکر» در فیلم جدید کمپانی برادران وارنر بازی می‌کند که داستان تبدیل شدن این شخصیت دلقکی به پادشاه مجرمان را بازگو می‌کند. «تاد فیلیپس» نیز نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد. فیلم «Joker» در روز چهارم اکتبر سال 2019 اکران خواهد شد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *