«الک بالدوین» نقش پدر «بتمن» را بازی می‌کند

«الک بالدوین» به فیلم «جوکر»‌ با کارگردانی «تاد فیلیپس» پیوست. فیلمبرداری این فیلم از ۱۰ سپتامبر آغاز می‌شود. این نقش هنوز به تأیید رسمی برادران وارنر نرسیده اما همه جا صحبت از بازی بالدوین در نقش «توماس وین» پدر «بروس وین» یا بتمن به میان آمده است. «توماس وین» اولین بار در شماره سی و سوم کتاب مصور «کامیک‌های کارآگاهی» به عنوان فیزیکدانی در شهر گاتهام معرفی شد. وین و همسرش پس از خروج از سالن نمایش به قتل می‌رسند، واقعه‌ای که فرزندشان بروس شاهد آن است. قاتل خانواده وین در کامیک‌های ابتدایی آدمکش و اخاذی به نام «جو چیل» است، اما از فیلم «بتمن» به کارگردانی «تیم برتون» در سال ۱۹۸۹ متهم اصلی «جوکر» شناخته می‌شود.

در فیلم «جوکر» فیلیپس بازیگرانی چون «خواکین فینیکس» در نقش اصلی، و «رابرت دنیرو»، «مارک مارون»، «زیزی بیتس» و «فرانسیس کانروی» هم حضور دارند. طبق اعلام قبلی، اقتباس فیلیپس از محبوب‌ترین شخصیت دنیای دی‌سی، خشن‌تر بوده و فضایی شبیه به دهه ۸۰ میلادی خواهد داشت.

بالدوین اخیراً در نوزدهمین دوره مراسم امی نامزده دریافت جایزه شده است. وی برای دومین سال پیاپی در «اجرای زنده شنبه شب» (SNL) نقش «دونالد ترامپ» را بازی کرد. امی تاکنون سه بار برنده امی شده و علاوه بر دریافت این جایزه به خاطر بازی در نقش ترامپ در سال گذشته، دو بار در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ برای بازی در سریال کمدی «۳۰ راک» برنده جایزه امی بهترین بازیگر مرد نقش اصلی شد. وی در سال ۲۰۰۴ هم بازی در فیلم «کولر» نامزد جایزه اسکار بهترین نقش مکمل شده و به تازگی در فیلم‌ پرفروش «مأموریت غیرممکن: فال‌اوت» و «بلک‌ک‌کلانزمن» به کارگردانی «اسپایک لی» نقش‌آفرینی کرده است. بالدوین هم‌اکنون در حال بازی در فیلم دیگری به نام «بروکلین بی‌مادر» (Motherless Brooklyn) به کارگردانی «ادوارد نورتون» است که سال آینده اکران می‌شود.

فیلم «جوکر» ۴ اکتبر ۲۰۱۹ روی پرده می‌رود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *