«الیزابت ماس» در سریال Candy با نویسنده‌ Mad Men همکاری می‌کند

«الیزابت ماس» به پروژه‌ی بزرگ دیگری ملحق شد. او که در سال ۲۰۲۰ با فیلم‌های «مرد نامرئی» و «شرلی» به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده، به زودی در سریال جدیدی تحت عنوان «کندی» (Candy) بازی می‌کند.

«هالیوود ریپورتر» گزارش می‌دهد که ماس برای بازی در این سریال که در یونیورسال و با همکاری «رابین ویث» نویسنده‌ی سریال «مد من» به تولید می‌رسد قرارداد بسته است. این سریال از داستان واقعی «کندی مانتگومری» اقتباس خواهد شد، مادری به ظاهر معمولی که در سال ۱۹۸۰ دوست کلیساروی خود را با تبر به قتل رساند.

ماس می‌گوید: «مدتی است که تمایل داشتم نقش یک زن ضدقهرمان را بازی کنم، و حتی مدتی طولانی‌تر به دنبال همکاری دوباره با رابین پس از «مد من» بودم، بنابراین وقتی از من پرسید که آیا مایلم نقش زنی اهل تگزاس را بازی کنم که به گفته‌ی برخی از اتهام قتل گریخت، گفتم: «کجا را باید امضاء کنم؟»»

ماس در فصل جدید سریال پربیننده‌ی «سرگذشت ندیمه» هولو که در سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسد نیز ظاهر شده است. «رابین ویث» علاوه بر «مد من» سابقه‌ی نویسندگی در دو اپیزود از سریال «تظاهر» دیگر عنوان شبکه‌ی هولو را هم دارد. تهیه‌کنندگان «کندی» به پخش سریال در شبکه‌ها و سرویس‌های استریمینگ خواهند بود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *