«ال پاچینو» هم به فیلم پرستاره «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو پیوست

«ال پاچینو» به فهرست بازیگران «روزی روزگاری در هالیوود» فیلم جدید «کوئنتین تارانتینو» اضافه شد. «روزی روزگاری در هالیوود» با به تصویر کشیدن قتل‌های خانواده منسون در سال ۱۹۶۹ به لس آنجلس می‌رود و زندگی «ریک دالتون» ستاره سابق سریال‌های وسترن با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» و بدل‌کار همیشگی او «کلیف بوث» با بازی «برد پیت» را روایت می‌کند که در هالیوود به دنبال موفقیت هستند. ریک همسایه بسیار سرشناسی دارد به نام «شارون تیت» مدل و بازیگر آمریکایی و همسر «رومن پولانسکی» کارگردان معروف که یکی از قربانیان قتل‌های دهه ۶۰ بود. پاچینو در این فیلم نقش «ماروین شوارز» ایجنت شخصیت دی‌کاپریو را بازی می‌کند.

همان‌طور که قبلاً در ۳۰نما خواندید، سونی پیش از این با «مارگو رابی» برای بازی در نقش «شارون تیت»، پیت، دی‌کاپریو، «تیموتی اولیفانت»، «امیل هرش»، «برت رینولدز»، «داکوتا فنینگ»، «تیم راث»، «کرت راسل»، «مایکل مدسن»، «لوک پری»، و «دیمین لوئیس» برای بازی در نقش‌های مکمل به توافق رسیده است.

لوئیس ستاره سریال «هوملند» شبکه شوتایم، در این فیلم در نقش «استیو مک‌کوئین» بازیگر افسانه‌ای هالیوود بازی خواهد کرد و فنینگ نقش «لینت فرام» ملقب به «جیغ جیغو» یکی از اعضای خانواده منسون را ایفا می‌کند، زنی که بعدها سعی کرد رئیس جمهور «جرالد فورد» را ترور کند. هرش نیز در نقش «جی سبرینگ» آرایشگر مویی بازی می‌کند که یکی از چهار قربانی قتل‌ها بود.

این فیلم همزمان با پنجاهمین سالگرد قتل‌های سال ۱۹۶۹ در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *