«امبر هرد» و «جیمز مارسدن» به سریال The Stand «استیون کینگ» پیوستند

چهار بازیگر اصلی سریال «ایستادگی» (The Stand) شبکه‌ی CBSAC معرفی شدند. این سریال از رمانی به همین نام نوشته‌ی «استیون کینگ» اقتباس می‌شود و «امبر هرد»، «جیمز مارسدن»، «اودسا یانگ»، و «هنری زاگا» نقش‌های اصلی آن را ایفا می‌کنند. این شبکه اعلام کرده است که نویسنده‌ی سرشناس کتاب‌، نگارش فیلمنامه‌ی اپیزود پایانی را برعهده می‌گیرد و داستان کتاب را ادامه می‌دهد.

در مینی‌سریال آخرالزمانی «ایستادگی» که نزاع میان خیر و شر را در دنیا به تصویر می‌کشد، سرنوشت بشر به «مادر ابیگیل» ۱۰۸ ساله و چند بازمانده دیگر بستگی خواهد داشت. ترسناک‌ترین کابوس بازماندگان به شکل مردی تجسم پیدا کرده که لبخندی مرگبار به لب دارد: «رندال فلگ»، «مرد سیاه».

مارسدن نقش «استو ردمن» را بازی می‌کند که مردی معمولی از طبقه‌ی کارگر است. او اخیراً در سریال «برای من مرده» (Dead to Me) را در کنار «لیندا کاردینلی» و «کریستینا اپلگیت» حضور داشته و سابقه‌ی بازی در «وست‌ورلد» شبکه‌ی HBO و «۳۰ راک» را هم دارد. در عرصه‌ی سینما او قرار است در فیلم «سونیک خارپشت» ظاهر شود.

هرد نقش زنی عمیقاً پریشان احوال به نام «نادین کراس» را بازی می‌کند. او سال گذشته در کنار «جیسون موموآ» فیلم «آکوامن» به کارگردانی «جیمز وان» را روی پرده داشت. «اودسا یانگ» در نقش زنی باردار به نام «فرنی گلداسمیت» حضور پیدا می‌کند. او به زودی در مقابل «الیزابت ماس» در فیلم «شرلی» (Shirley) دیده خواهد شد. زاگا نیز نقش مردی کر و لال به نام «نیک آندروس»‌ را بازی می‌کند. او با سریال «به ۱۳ دلیل» نت‌فلیکس نامی برای خود دست و پا کرد. این سریال شب گذشته برای فصل چهارم و پایانی تمدید شد.

«جاش بون» و «بن کول» نویسندگی و تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده گرفته‌اند. بون چند اپیزود از فصل اول را کارگردانی خواهد کرد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • Amber Heard Girl Face

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *