امتیاز عجیب صفر درصد فیلم جدید «جان تراولتا»‌ در «راتن تومیتوز»

«گاتی» (Gotti) تازه‌ترین فیلم «جان تراولتا»، در مورد زندگی جنایتکار معروف «جان گاتی»، امروز به اکران سینماهای آمریکا درآمده و با کسب امتیاز صفر از «راتن تومیتوز» رکورد عجیبی به ثبت رسانده است. این فیلم تا بامداد روز شنبه دارای مجموعاً ۱۳ نقد ثبت شده است که همگی برچسب «راتن» یا «فاسد» خورده‌اند.

تراولتا با این امتیازات پایین بیگانه نیست. دو فیلم «زنده ماندن» و «حالا ببین کی‌ حرف می‌زند!» او نیز که در سال‌های ۱۹۸۳ و ۱۹۹۳ تولید شدند، طبق اطلاعات درج شده در ویکی‌پیدیا به مانند «گاتی»، دارای امتیاز صفر از «راتن تومیتوز» هستند.

«گلن کنی» منتقد نیویورک تایمز در نقد خود برای این فیلم می‌نویسد، «فیلم درام جنایی گاتی فیلم شلخته‌ای است که هیچ چیز غافلگیرکننده‌ای ندارد. مسئله بهت‌آور این است که فیلم از جنبه‌های مختلف چیزی جز آشفته‌بازاری ملال‌آور نیست.» «جوردن مینتزر» از هالیوود ریپورتر هم هشدار داده است که «فیلم فاجعه است: نویسندگی ضعیف، تهی از کشمکش، در مواقعی مسخره و در مواقع دیگر کسالت‌بار.»

فیلم «گاتی» در وب‌سایت متاکریتیک که برای قضاوت منتقدین عددی در نظر می‌گیرد، در حال حاضر بر اساس پنج نقد امتیاز ۲۷ از ۱۰۰ را به دست آورده است. تولید این فیلم که این هفته در ۵۰۳ سالن سینما در آمریکای شمالی روی پرده می‌رود، هفت سال به طول انجامیده و تهیه کنندگان، بازیگران و کارگردانان مختلفی را به خود دیده و با مسائل حقوقی متعددی مواجه شده است. «کیا مورگان» یکی از سرمایه‌گذاران این فیلم وعده داده است که فیلم شاهکاری است که ارزش صبر کردن را دارد. انتظار می‌رود این درام که درجه سنی بزرگسال دریافت کرده در طول سه روز اول اکرانش ۱ تا ۲ میلیون دلار بفروشد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *