خانه ورزش اخبار ورزش امری: خبر جدایی انریکه، انگیزه مضاعفی به بارسلونا خواهد داد

امری: خبر جدایی انریکه، انگیزه مضاعفی به بارسلونا خواهد داد

0

سرمربی پاریسن ژرمن معتقد است اعلام خبر جدایی لوئیز انریکه از بارسلونا در پایان فصل، می تواند بارسلونا را تبدیل به تیمی خطرناک تر از قبل کند.

به گزارش وبسایت نود، سرمربی موفق بارسلونا هفته گذشته اعلام کرد که قصد تمدید قرارداد با کاتالان ها را ندارد و در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. به نقل از سایت گل، بارسلونا از شانس زیادی برای قهرمانی در کوپا دل ری و لالیگا برخوردار است، اما داستان این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، به کلی تفاوت دارد. آن ها در دور رفت لیگ قهرمانان در ورزشگاه پارک دو پرنس با نتیجه ۴-۰ در مقابل پاریسن ژرمن شکست سختی متحمل شد.

به هرحال اونای امری، سرمربی سابق سویا معتقد است که اعلام خبر عدم تمدید قرارداد انریکه با بارسلونا، کمی کار را برای تیمش سخت تر کرده است و باعث شده بارسلونا خطرناک تر شود. وی در مصاحبه ای با خبرنگاران بعد از پیروزی ۱-۰ در مقابل نانسی گفت:

شاید الان آن ها خطرناک تر شده اند. هرچند این خبر، نوع بازی آن ها را تغییر نمی دهد یا در شرایط مسابقه تاثیری نمی گذارد. بعد از نتیجه ای که در خانه کسب کردیم، حفظ کردن سطح بازی مان در نیوکمپ بسیار سخت خواهد بود. آن ها برای صعود و غلبه کردن بر ما باید تلاش کنند و برای این کار، کیفیت لازم را دارند. آن ها بازیکنانی را در اختیار دارند که سابقه بازی در مسابقات سختی را دارند و می توانند نتیجه دور رفت را تکرار کنند.

به همین دلیل است که ما باید به خوبی کار کنیم و از نظر ذهنی آماده باشیم تا درک کنیم که نود دقیقه‌ سختی در انتظار ما خواهد بود. ما باید به خوبی کار کنیم تا با استفاده از نتیجه بازی رفت، بر این بازی پیجیده و حساس غلبه کنیم. اما باید آماده‌ ۹۰ دقیقه بعدی هم باشیم. این یک بازی است که باید از آن لذت برد، بازی زیبایی برای هواداران، خودمان و باشگاه خواهد بود. می خواهیم خیلی خوب در بازی ظاهر شویم.

بارسلونا در ۲ بازی قبلی موفق شده است ۱۱ گل وارد دروازه حریفان کند و در وضعیت خوبی قرار دارد. آن ها در روز چهارشنبه نیاز به زدن ۵ گل و بسته نگه داشتن دروازه خود در نیوکمپ دارند تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *