امکان اضافه کردن هشتگ و لینک پروفایل به بیو اینستاگرام

امکان اضافه کردن هشتگ و لینک پروفایل به بیوگرافی اینستاگرام هم اکنون فراهم شده است. کاربران می توانند از این قابلیت جدید در این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

هشتگ و لینک پروفایل کاربران اینستاگرام که در بخش بیوگرافی قرار خواهد گرفت، کاربران را به صفحه یک هشتگ یا پروفایل مشترک دیگری هدایت خواهد کرد. در واقع کاربران قادرند تا بیوگرافی خود را به هر هشتگ و پروفایلی لینک کنند. لازم به ذکر است که صاحبان پروفایل هایی که در بیوگرافی کاربران لینک می شوند، نوتیفیکشن دریافت خواهند کرد.


استفاده از هشتگ و لینک پروفایل در بخش بیوگرافی

در صورت استفاده از هشتگ و لینک پروفایل در بیوگرافی خود، در ادامه افرادی که لینک کرده اید می توانند در مورد لینک شدن پروفایل خود به بیوگرافی شما موافقت یا مخالفت کنند. در صورت مخالفت، نام پروفایل آنها دیگر حاوی لینکی برای هدایت به صفحه مربوطه نخواهد بود و به صورت عادی نمایش داده می شود. کاربران برای استفاده از این قابلیت باید اپلیکیشن خود را از طریق گوگل پلی یا اپ استور آپدیت کنند.

در این نسخه جدید اضافه کردن هشتگ یا لینک پروفایل به بیوگرافی، مثل آب خوردن است. ابتدا گزینه Edit Profileانتخاب شده و سپس در قسمت Bio و با تایپ # یا @، می توان به لیستی از هشتگ ها و پروفایل های پیشنهادی دسترسی داشت.

تانی کال

برگرفته از instagram-press

تکراتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *