دیگر به پایان دوران بازی Destiny نزدیک می‌شویم چرا که قرار است به زودی نسخه‌ی دوم آن به صورت رسمی معرفی گردد و پس از آن شاهد تمرکز توسعه‌ دهنده‌ی آن بر روی دنباله‌ی بعدی آن باشیم. بانجی (Bungie)، استودیوی توسعه دهنده‌ی این بازی، اخیراً اقدام به اشتراک گذاری اطلاعات جدیدی از این بازی Destiny 2 کرده است که به موجب آن مطلع شدیم بازیکنان قادر به انتقال محتوای کسب شده‌ی خود از نسخه‌ی اول به این دنباله نخواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

اگر جزو کسانی هستید که در بازی Destiny پیشرفت‌های بسیاری کرده‌اید و توانسته‌اید اقلام مختلفی را بدست آورید، متاسفانه باید به اطلاعتان برسانیم که قادر به انتقال موارد گفته شده به بازی در دست توسعه‌ی Destiny 2 نخواهید بود. استودیوی بانچی در این خصوص اعلام کرد:

دنباله‌های به نوعی یک آغاز جدید برای بازیکنان به حساب می‌آیند چراکه ماجراجویی‌های جدیدی را برای هر بازیکن به ارمغان می‌آورند و شامل جهان جدیدی برای کشف کردن، داستان‌های جدیدی برای نقل کردن، قدرت‌های جدید برای بدست آوردن، لوت‌های جدید برای بدست آوردن و بیشتر هستند. موارد گفته شده منجر به اتخاذ بهترین تصمیم گرفته شده از سوی ما شده است که بهترین تصمیم برای بازی و بازیکنان آن نیز است. قدرت‌ها، پیشرفت‌ها و دیگر موارد مرتبط از بازی Destiny به بازی Destiny 2 انتقال نخواهند یافت. با این حال، این موارد در دسترس Destiny قرار خواهند داشت.

با این حال، گفته‌های فوق‌الذکر به این معنی نخواهد بود که امکان انتقال هیچ یک از ویژگی‌های نسخه‌ی اول این سری به Destiny 2 وجود نخواهد داشت؛ چراکه بازیکنان می‌توانند شخصیت‌هایی که خلق کرده‌اند را به این نسخه انتقال دهند. استودیوی بانجی در این زمینه بیان کرد:

ما اطلاع داریم که درست همانند ما، شما نیز علاقه دارید که شخصیت‌هایی که [در Destiny] خلق کرده‌اید را حفظ کنید بنابراین ما برای این مورد برنامه ریزی کرده‌ایم. ما تعهد و شور و شوقی که برای این جهان از خود نشان داده‌اید را به رسمیت می‌شناسیم. به طور مشخص، کلاس، نژاد، جنسیت، صورت، مو و دیگر موارد حاضر در خلق شخصیت‌هایی که به سطح ۲۰ رسیده‌اند و داستان «Black Garden» را به پایان رسانده‌اند، قابل انتقال [به Destiny 2] خواهند بود.

در نهایت مشخص شد که «افتخارهای» بدست آمده در نسخه‌ی اول نیز به نسخه‌ی دوم قابل انتقال خواهند بود. اگرچه جزئیات بیشتری از این مورد منتشر نشده است.

همانطور که مطلع هستید هنوز به صورت رسمی از بازی Destiny 2 رونمایی نشده است؛ اما انتظار می‌رود که این عنوان در پائیز سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد. عرضه‌ی این بازی برای رایانه‌های شخصی هنوز مشخص نیست. چندی پیش شاهد درز اطلاعات جدیدی از این بازی بودیم که بر طبق آن قرار است نسخه‌ی دوم این بازی با نام «Destiny 2: Forge of Hope» وارد بازار گردد. همچنین اشاره شد که بانجی تصمیم دارد تا این بازی را از نو بسازد و به همین منظور تصمیم به استفاده از موتور بازی‌سازی جدیدی گرفته است.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *