امکان تغییر نام کاربری بازیکنان در PSN

در طی مصاحبه و گفتگویی که با رئیس بخش پلی‌استیشن سونی، «شان لیدن» (Shawn Layden) صورت گرفت، معلوم شد که کاربران شبکه پلی‌استیشن بالاخره قادر خواهند بود تا نام کاربری خود را در این شبکه تغییر دهند.

همانطور که می‌دانید رویداد PlayStation Experience (PSX) 2017 رسما از امروز صبح (به وقت محلی ایران) کار خود را آغاز کرد و در کنفرانس خبری پلی‌استیشن علاوه‌بر خبر‌های ریز و درشت درباره بازی‌ها و عناوین در حال ساخت، صحبت‌هایی از مسائل و مشکلات موجود در بخش‌های مختلف سونی که مربوط به پلی‌استیشن هستند، صورت گرفت و همانطور که در ابتدای خبر هم به آن اشاره شد، در گفتگوی انجام گرفته میان «گرگ میلر» (Gerg Miller) و شان لیدن، سوال مهم و البته قدیمی و تکراری تغییر نام کاربری در شبکه پلی‌استیشن از رئیس بخش پلی استیشن پرسیده شد که آقای لیدن پس از کمی شوخی، گفت که آن‌ها در حال انجام یک سری از کارها در این زمینه هستند و امیدوار هستند که در PSX 2018 دیگر با این سوال مواجه نشوند.

او در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد که ایجاد امکان تغییر نام‌های کابری بازیکنان در شبکه پلی‌استیشن بسیار پیچیده‌تر و درگیر کننده‌تر از چیزی است که در ظاهر به نظر می‌رسد و تلاش‌های زیادی را در بخش مهندسی و پشتیبانی می‌طلبد.

همانطور که می‌دانید، امکان تغییر نام کاربری در شبکه ایکس‌باکس لایو سال‌هاست که وجود دارد و کاربران کنسول‌های مایکروسافت قادر هستند که دفعه اول به صورت رایگان نام کاربری (گیمرتگ) خود را تغییر دهند و برای دفعات بعدی باید هزینه پرداخت کنند. حال باید منتظر ماند و دید که تغییر نام کاربری در شبکه شبکه پلی‌استیشن چگونه خواهد بود و سونی چه شرایطی را برای آن در نظر می‌گیرد.

تانی کال

برگرفته از Gamespot

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *