امیدواری «جان برنتال» به بازگشت «پانیشر»: «همه‌ تصمیمات در اتاقی گرفته می‌شود که من به آن دعوت نمی‌شوم»

در بین تمامی عناوین تلویزیونی مارول پس از دوران «انتقام‌جویان»، سریال‌هایی که با واکنش مثبت مخاطبین همراه شدند و امیدواری برای دوباره دیده شدن‌شان در پروژه‌های بعدی استودیو وجود دارد، «دردویل» (Daredevil)، «مشت آهنین» (Iron Fist)، «لوک کیج» (Luke Cage)، «جسیکا جونز» (Jessica Jones) و «پانیشر» بودند. اگرچه به نظر نمی‌رسد که «کوین فایگی» مدیر استودیو در حال حاضر برنامه‌ای برای این عناوین داشته باشد، اما «جان برنتال» ستاره‌ی «پانیشر» همچنان امیدوار است.

برنتال به‌تازگی در مصاحبه با «گیک هوس شو» در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال ظاهر شدن «پانیشر» در فیلم‌ها و سریال‌های «دنیای سینمایی مارول» وجود دارد یا نه می‌گوید امیدوار است که واکنش هواداران به این شخصیت سبب شود که روزی این اتفاق بیفتد.

برنتال می‌گوید: «فکر می‌کنم همیشه جای امیدواری وجود دارد، می‌دانید؟ باعث افتخار است که مردم به این نسخه از شخصیت «فرانک [کسل]» واکنش نشان داده‌اند. او برای من ارزش زیادی دارد. در خون من است. در استخوان‌های من است. به نظر من، سؤال در واقع این نیست که آیا اگر فرصتی دست دهد این کار را می‌کنیم یا نه… مسئله این نیست که آیا انجامش می‌دهیم یا نه، مسئله این است که درست انجامش دهیم. ساختن نسخه‌ای که هواداران استحقاقش را دارند.»

او در ادامه می‌گوید: «خواهیم دید. همه‌ی این تصمیمات در اتاقی گرفته می‌شود که من به آن دعوت نمی‌شوم. هیچ اشکالی ندارد… اگر با من تماس بگیرند، آماده‌ام. و هر کاری که از دستم برآید انجام می‌دهم تا اطمینان حاصل کنم یا نسخه‌ی درستی بسازیم و یا اینکه اصلاً آن را نسازیم.»

در صورتی که «پانیشر» به «دنیای سینمایی مارول» وارد شود، طبیعتاً دیگر شخصیت‌های یاد شده در سریال‌های مارول که از نت‌فلیکس روی ایر رفتند نیز امکان ورود خواهند داشت. استفاده‌ی پلیس از نماد جمجمه «پانیشر» اخیراً حواشی زیادی برای سریال ایجاد کرد و این مسئله می‌تواند مارول اغلب محافظه‌کار را از نزدیک شدن به شخصیت بازدارد.

برنتال به‌تازگی به ریبوت «ژیگولو آمریکایی» (American Gigolo) شبکه‌ی شوتایم پیوسته و باید در اپیزود آزمایشی آن با «گرچن مال» جلوی دوربین برود. نویسنده و کارگردان این سریال «دیوید هالندر» خواهد بود. برنتال نقش «جولین کین» را بازی می‌کند که می‌کوشد جایگاهش را در صنعت سکس لس‌آنجلس بیابد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *