خانه ورزش اخبار ورزش امیری: امیدوارم حسرت این ۲ امتیاز را نخوریم

امیری: امیدوارم حسرت این ۲ امتیاز را نخوریم

0

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: امیدوارم در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حسرت ۲ امتیازی که مقابل الهلال از دست دادیم را نخوریم.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، وحید امیری در مورد تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل الهلال عربستان، گفت: همیشه بازی اول خیلی سخت است و شرایط حساسی دارد. تیم‌ها در مسابقه اول قصد دارند یکدیگر را محک بزنند. به نظر من دیروز همه شاهد رویارویی دو ابرقدرت فوتبال آسیا بودند. در خیلی از جهات خصوصا از لحاظ مالی از حریف‌مان ضعیف‌تر بودیم.

وی افزود: تمام تلاشمان را کردیم ولی فوتبال همین است و ما نتوانستیم از گلی که زدیم محافظت کنیم. برای شروع، این تک امتیاز بد نبود. البته کسب پیروزی بسیار بهتر است اما امیدوارم در ادامه راه حسرت این دو امتیاز را نخوریم و بتوانیم با اقتدار از گروهمان به مرحله بعدی صعود کنیم.

مهاجم پرسپولیس در مورد حضور هواداران در بازی دیروز، عنوان کرد: هواداران الهلال یک مقدار بیشتر بودند. جا دارد از هوادارانمان که ما را در یک کشور غریب تنها نگذاشتند تشکر کنم. اینجا بیشتر از اینکه میزبان باشیم مهمان بودیم.  هواداران همیشه به ما دلگرمی و قوت قلب دادند  و باعث رسیدن تیم به آرامش و تلاش بیشتر بازیکنان هستند.

 

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *