بدون شک امیلیا کلارک یکی از مهم‌ترین بازیگران سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) است. او نقش شخصیت دنریس تارگرین را بر عهده دارد که یکی از مشهورترین و مهم‌ترین شخصیت‌های دنیای وستروس است. این شخصیت موهای نقره‌ای دارد و هدفش بازپس‌گیری تاج و تخت و سرزمینی است که اعتقاد دارد متعلق به پدرانش بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کلارک اعلام کرده است که کار او با این مجموعه پس از ساخت و تولید فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones به پایان خواهد رسید و دنیای وستروس را برای همیشه ترک خواهد کرد. کلارک به رولینگ استون گفت:

منظور من این است که هیچ شک و تردیدی وجود نخواهد داشت که دنباله و پیش‌درآمدهایی برای سریال ساخته خواهد شد و چه کسی می‌داند، شاید چیزهای دیگری نیز وجود داشته باشد. اما من تنها یک فصل دیگر قرارداد دارم و در آن بازی خواهم کرد و سپس کار من در این مجموعه به پایان خواهد رسید.

Game of Thrones Season 7

با این حال، نیازی نیست که طرفداران نگران مرگ احتمالی دنریس تارگرین در فصل هفتم سریال Game of Thrones باشند؛ چرا که منظور کلارک فصل هشتم این سریال بوده که هنوز فیلمبرداری و تولید آن آغاز نشده است. همچنین کلارک در فیلم Han Solo (هان سولو) که پیش‌درآمدی برای دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) است، نیز حضور دارد. به نظر می‌رسد که می‌توان انتظار داشت که کلارک را در طی چند سال آینده در فیلم‌های بیشتری مشاهده کنیم. کلارک همچنین اظهار داشت که مطمئن نیست که سریال Game of Thrones چگونه به پایان خواهد رسید. او در مورد پایان این سریال گفت:

من تنها احساس می‌کنم که فقط می‌خواهم بفهمم که پس از هفت سال چه چیزی می‌تواند باعث توقف ما در این سریال شود و فکر می‌کنم که آن‌ها شخصیت من را نابود خواهند کرد.

با این حال، هنوز اطلاعات چندانی از اتفاقات فصل هشتم سریال Game of Thrones منتشر نشده است و در حال حاضر، منتظر شروع پخش فصل هفتم این سریال هستیم تا ببینیم در این فصل، شاهد چه اتفاقات و مرگ‌هایی خواهیم بود. شبکه HBO اخیرا تریلر جدیدی از فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر کرده است. همچنین در حال حاضر، شبکه HBO در حال ساخت پنج سریال فرعی و پیش‌درآمد بر اساس مجموعه Game Of Thrones است.

پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر امسال (۱۶ جولای) آغاز خواهد شد.

zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *