انتخاب نقش اول فیلم Artemis Fowl از بین 1200 نفر

استودیو والت دیزنی سرانجام بازیگران فیلم لایو-اکشن Artemis Fowl که اقتباسی از کتابی به همین نام است، اعلام کرد. این فیلم قرار است توسط کنث برانگ (Kenneth Branagh) که قبلا کارگردانی فیلم‌های Murder On The Orient Express و Cinderella را برعهده داشته کارگردانی شود.

جست‌وجو برای بازیگر مناسب جهت بازی در فیلم Artemis Fowl، توسط لوسی بوان (Lucy Bevan) صورت گرفت و او از بین بیش از ۱۲۰۰ کاندیدی که برای بازی در نقش Artemis Fowl داوطلب بودند، شخصی ایرلندی به نام فردیا شاو (Ferdia Shaw) را انتخاب کرد که بازی در این فیلم،‌ آغاز کار وی خواهد بود. ماجرای این فیلم مربوط به پسری نابغه به نام Artemis Fowl است که به مقابله با پریانی می‌پردازد که به به احتمال زیاد علت گم شدن پدر او هستند.

لیست بازیگران فیلم که از قبل مشخص شده، عبارت است از: جش گد (Josh Gad) در نقش کوتوله‌ای به نام Mulch Diggums، جودی دنچ (Judi Dench) در نقش رهبر پولادین نیروی پلیس پریان، لارا مک‌دانل (Lara McDonnell) در نقش Captain Holly Short و نونسو آنوزی (Nonso Anozie)‌ در نقش Butler.

بر پایه‌ی پر‌فروش‌ترین کتاب Eoin Colfer و با نمایش‌نامه نویسی کونر مک‌فارسون (Conor McPherson)، ساخت فیلم Artemis Fowl از سال دیگر آغاز خواهد شد تا در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ اکران شود.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

سینماگیمفا

  • Artemis Fowl

    آغاز ﻓﯿﻠﻢبرداری Artemis Fowl

    آغاز ﻓﯿﻠﻢبرداری Artemis Fowl کمپانی دیزنی بطور رسمی تایید کرد که تولید فیلم سینمایی اقتباس…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *