انتشار اولین تصویر رسمی سریال Hawkeye ؛ اعلام تاریخ شروع پخش

مارول استودیو اولین تصویر رسمی سریال Hawkeye با بازی جرمی رنر و هیلی استاینفلد را منتشر کرد. همچنین تاریخ شروع پخش سریال هاکای اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی سریال Hawkeye منتشر شده است. در این تصویر که توسط EW منتشر شده، شاهد حضور کلینت بارتون با بازی جرمی رنر و کیت بیشاپ با بازی هیلی استاینفلد هستیم که ظاهرا در حال تمرین در یک گاراژ هستند. همچنین مارول تایید کرد که پخش سریال هاکای از روز چهارشنبه، ۲۴ نوامبر (۳ آذر) آغاز خواهد شد که قابل انتظار است این سریال در ۶ تا ۸ قسمت تولید و از دیزنی پلاس پخش شود. در ادامه می‌توانید اولین تصویر رسمی سریال Hawkeye را مشاهده کنید که حال و هوای کریسمسی آن مشخص است:

 کلینت بارتون با بازی جرمی رنر و کیت بیشاپ با بازی هیلی استاینفلد در حال تمرین تیراندازی در یک گاراژ در سریال Hawkeye

جرمی رنر در نقش کلینت بارتون، هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا (بلک ویدو)، ورا فارمیگا در نقش النور بیشاپ، تونی دالتون در نقش جک دوکین (شمشیرزن)، فرا فی در نقش کازی (دلقک)، آلاکوآ کاکس در نقش مایا لوپز (اکو) و زان مک‌کلارنون در نقش ویلیام لوپز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Hawkeye حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men، وظیفه ساخت سریال Hawkeye را بر عهده دارد. همچنین ریس توماس، امبر فینلایسون (برت) و کتی الوود (برتی)، وظیفه کارگردانی سریال هاکای را بر عهده داشته‌اند.

به‌تازگی پخش سریال Loki از شبکه دیزنی پلاس به پایان رسیده که سریال لوکی توانسته مورد توجه بسیاری از کاربران دیزنی پلاس قرار بگیرد. پس از آن شاهد شروع پخش انیمیشن ?What If از روز چهارشنبه، ۱۱ اوت/آگست (۲۰ مرداد) از دیزنی پلاس خواهیم بود. همچنین سریال Ms. Marvel نیز قرار است تا پایان سال جاری میلادی از دیزنی پلاس پخش شود، اما باتوجه‌به تاریخ سریال Hawkeye و همچنین پخش سریال بوبا فت تا پایان سال ۲۰۲۱، ممکن است پخش سریال میس مارول تا اوایل سال ۲۰۲۲ عقب بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *