انتشار اولین تصویر از شروع رسمی فیلمبرداری فیلم Guardians of the Galaxy 3

جیمز گان با انتشار تصویری از شروع رسمی مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy 3 خبر داده است.

ماه گذشته بود که کریس پرت، بازیگر نقش استار لرد در پیامی ویدیویی از حضورش در پشت صحنه تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 خبر داد و در ادامه جیمز گان، کارگردان این فیلم در پیامی ضمن شفاف‌سازی گفت که آن‌ها فعلا مراحل فیلم‌برداری آزمایشی را آغاز کرده‌اند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز گان با انتشار تصویری از شروع رسمی مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy 3 خبر داده است. در این تصویر می‌توان شاهد بازگشت بازیگران ۲ فیلم اول تا حضور بازیگران جدید بود:

شروع رسمی فیلمبرداری فیلم Guardians of the Galaxy 3

علاوه‌بر جیمز گان، در این تصویر شاهد بازگشت کریس پرت در نقش استار لرد، زویی سالدانا در نقش گامورا، دیو باتیستا در نقش درکس ویرانگر، کارن گیلان در نقش نبیولا، پام کلمنتیئف در نقش مانتیس و شان گان در نقش کراگلین (و موشن کپچر راکت راکون)، هستیم. همچنین در این تصویر می‌توان برای اولین‌بار شاهد حضور ویل پولتر بود که قرار است نقش آدام وارلاک را در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 بازی کند.

علاوه‌براین، در این تصویر شاهد حضور بازیگر جدیدی در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 نیز هستیم که جیمز گان حضور این بازیگر را رسما تایید کرده است. چاکوودی ایووجی که پیش از این با گان در سریال Peacemaker همکاری کرده بود، برای بازی در یک نقش نامشخص به جمع بازیگران قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy اضافه شده است. وین دیزل، بردلی کوپر، و الیزابت دبیکی، دیگر بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy 3 هستند.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special نیز در کریسمس سال آینده از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *