انتشار اولین تصویر از گوشی «آنر وی 10» هواوی

در حال حاضر می‌دانیم که کمپانی چینی هواوی پرچمدار بعدی خود با نام «آنر وی 10» (Honor V10) را در روز 5 دسامبر (14 آذر) معرفی خواهد کرد. البته این اتفاق پس از رونمایی رسمی گوشی در کشور چین رخ خواهد داد.

به تازگی تصویری از این گوشی هوشمند در شبکه اجتماعی محبوب چینی با نام Weibo منتشر شده که نمای جلویی آن را نمایش می‌دهد. این تصویر بار دیگر تأیید می‌کند که «آنر وی 10» از سبک طراحی مدرن با کمترین حاشیه در اطراف صفحه نمایش، استفاده خواهد کرد.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایشی بزرگ در اندازه 5.99 اینچ با رزولوشن فول اچ دی و نسبت تصویری 18:9 باشد. همان طور که پیش‌بینی می‌شد «آنر وی 10» از جدیدترین پردازنده اختصاصی هواوی به نام Kirin 970 بهره‌مند بوده و دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

انتشار اولین تصویر از گوشی «آنر وی 10» هواوی
تصویری از گوشی «آنر وی 10» که در شبکه اجتماعی محبوب چین با نام Weibo منتشر شده است.

با وجود اینکه هنوز هیچ تصویری از پشت بدنه این محصول منتشر نشده، اما به احتمال زیاد شاهد حضور دوربینی دو لنزه (16 و 20 مگاپیکسلی) و همچنین اسکنر اثر انگشت، در این بخش از گوشی خواهیم بود. هنوز مشخص نیست که آیا «آنر وی 10» به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو استفاده خواهد کرد یا نه، اما می‌دانیم که ظرفیت باتری آن برابر با 3,750 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

در مورد قیمت پرچمدار آینده هواوی باید گفت، طبق شایعات منتشر شده قیمتی که برای این گوشی در کشور چین در نظر گرفته شده، معادل 450 دلار خواهد بود. البته مطمئناً در خارج از چین، این قیمت کمی افزایش خواهد یافت.

تانی کال

برگرفته از phonearena

دیجی رو

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *