انتشار تریلر جدید و کوتاه سریال Hawkeye ؛ پخش همزمان دو قسمت اول در روز عرضه

مارول استودیو به‌تازگی تریلر کوتاه جدیدی از سریال Hawkeye را منتشر کرده است که پایان تریلر خبر خوبی برای طرفداران دنیای سینمایی مارول دارد.

ماه گذشته بود که اولین تریلر سریال Hawkeye منتشر شد و در طول تریلر شاهد حال و هوای کریسمسی سریال بعدی دنیای سینمایی مارول بودیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از سریال هاکای منتشر شده است. این تریلر کوتاه درواقع یک تبلیغ‌تلویزیونی یک دقیقه‌ای است که بیشتر تصاویر آن با تریلر اول مشترک است، اما دارای تصاویر جدیدی نیز است. همچنین تصاویر بیشتری از تئاتر موزیکال اونجرز نمایش داده می‌شود و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در پایان تریلر جدید سریال Hawkeye مشخص شد که ۲ قسمت اول سریال جدید دنیای سینمایی مارول به‌صورت همزمان در روز چهارشنبه، ۲۴ نوامبر (۳ آذر) از دیزنی پلاس پخش خواهند شد. اتفاقات سریال هاکای پس از حوادث فیلم Avengers: Endgame جریان دارد و طبق تریلرها، کلینت بارتون درحالی‌که تصمیم دارد تا تعطیلات کریسمس را با خانواده خودش بگذارند، اما پس از دیدن شخصی با پوشش رونین به مأموریتی برای یافتن این شخص مرموز می‌رود تا برای اولین‌بار با کیت بیشاپ ملاقات کند.

جرمی رنر در نقش کلینت بارتون، هیلی استاینفلد در نقش کیت بیشاپ، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا (بلک ویدو)، ورا فارمیگا در نقش النور بیشاپ، تونی دالتون در نقش جک دوکین (شمشیرزن)، فرا فی در نقش کازی (دلقک)، آلاکوآ کاکس در نقش مایا لوپز (اکو)، زان مک‌کلارنون در نقش ویلیام لوپز، لیندا کاردلیانی، آوا روسو، بن ساکاموتو و کید وودوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Hawkeye حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین شایعاتی مبنی‌بر بازگشت وینسنت دن آفریو، بازیگر نقش ویلسون فیسک در سریال هاکای نیز شنیده می‌شود. جاناتان ایگلا، نویسنده سریال Mad Men، وظیفه ساخت سریال Hawkeye را بر عهده دارد. همچنین ریس توماس، امبر فینلایسون (برت) و کتی الوود (برتی)، وظیفه کارگردانی سریال هاکای را بر عهده داشته‌اند. انتظار می‌رود که سریال Hawkeye در ۶ تا ۸ قسمت تولید شده باشد.
تانی کال

تانی کال

زومجی” target=”_blank” rel=”nofollow noopener noreferrer”>زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *