انتشار تریلر نهایی انیمیشن League of Legends نتفلیکس

نتفلیکس تریلر جدید و نهایی انیمیشن Arcane را که با الهام از بازی League of Legends تولید شده، منتشر کرد که حاوی تصاویر زیادی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از انیمیشن Arcane منتشر شده است. نتفلیکس امروز تریلر جدید و نهایی این انیمیشن را که اقتباسی از بازی League of Legends است، منتشر کرد که در آن بیشتر با داستان و اتفاقات این انیمیشن آشنا می‌شویم. تمرکز انیمیشن Arcane روی دو شخصیت Vi و جینکس که خواهر هستند، خواهد بود و همچنین اتفاقات آن در آرمان‌شهر Piltover و منطقه‌ی مورد ظلم واقع‌شده‌ی Zaun رخ خواهد داد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید انیمیشن Arcane را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید.

شخصیت VI در انیمیشن Arcane

سریال آرکین با همکاری Riot Games با نتفلیکس تولید شده است. هیلی استاینفلد در نقش Vi، الا پورنل در نقش جینکس، کوین آلخاندرو در نقش جیس، کیتی لیانگ در نقش کیتلین، جیسون اسپیساک در نقش سیلکو، توکس اولاگوندوی در نقش مل، جی‌بی بلانک در نقش واندر و هری لوید در نقش ویکتور، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن League of Legends حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

انیمیشن Arcane در ۳ قسمت تولید شده است که هر قسمت به‌صورت هفتگی و پشت سر هم از نتفلیکس پخش خواهند شد. قسمت اول انیمیشن آرکین در تاریخ ۶ نوامبر (۱۵ آبان)، قسمت دوم در تاریخ ۱۳ نوامبر‌ (۲۲ آبان) و قسمت سوم در تاریخ ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) از نتفلیکس پخش می‌شوند. اش برانون، دستیار کارگردان انیمیشن Toy Story 2 و کارگردان انیمیشن Surf’s Up و انیمیشن Rock Dog، وظیفه کارگردانی این انیمیشن را بر عهده داشته است.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *