کمپانی مارول اخیرا تصاویر مفهومی استفاده نشده از شهر واکاندا در فیلم Captain America: Civil War را منتشر کرده است.

ادامه این مطلب ممکن است بخشی از داستان فیلم Captain America: Civil War را فاش کند.

فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) در تابستان امسال به روی پرده رفت و با استقبال تماشاگران و منتقدان روبرو شد. در پایان این فیلم شهر و کشور واکاندا را برای لحظاتی کوتاه مشاهده کردیم. در این صحنه، تی‌چالا / پلنگ سیاه با بازی چادویک بوزمن، پس از صحبت کوتاهی که با استیو راجرز با بازی کریس ایوانز،داشت به سمت پنجره رفت که جنگل مه آلودی را مشاهده کردیم که در آن یک مجسمه غول آسای پلنگ سیاه ظاهر شد. حال اندرو لیونگ تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم Captain America: Civil War منتشر کرده است که در این فیلم استفاده نشده است.

در برخی از این تصاویر شاهد یک شهر کامل از کشور واکاندا هستیم که در بین جنگل، دره و دریاچه محاصره شده است. نمای این شهر کاملا مدرن است و شاهد ساختمان‌ها و آسمان خراش‌های بسیار مدرن، بلند و غول آسا هستیم. این تصویر احتمالا مربوط به پایتخت واکاندا است که بیرنین زانا نام دارد. با این حال، در آن‌ها شاهد مجسمه پلنگ سیاه نیستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

با این وجود انتظار می‌رود که این تصاویر مفهومی و ایده‌ها در فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) استفاده شود. با این حال، این احتمال وجود دارد که سازندگان این فیلم از ایده‌های خود برای طراحی شهر واکاندا استفاده کنند و از این طرح‌ها دیگر استفاده نشود. فیلمبرداری و تولید فیلم Black Panther با عنوان تولیدی سرزمین مادری (Motherland)، قرار است از تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۷ (۲۶ دی امسال) در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شود. کارگردانی فیلم Black Panther بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول است.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۱۸ (۱۳ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر بوزمن، مایکل بی جردن، لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، و فلورنس کاسومبا دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. اندی سرکیس نیز احتمالا برای بازی در نقش شرور و منفی یولیسیس كلا (Ulysses Klaw) باز خواهد گشت. او نخستین بار در فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) معرفی شده بود.

منبع Zoomg

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *