انتشار تیزر و پوسترهای جدید انیمیشن League of Legends نتفلیکس

نتفلیکس تیزر و پوسترهای جدیدی از انیمیشن Arcane را که با الهام از بازی League of Legends تولید شده، منتشر کرد و همچنین صداپیشگان این انیمیشن نیز مشخص شده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر و پوسترهای جدیدی از انیمیشن Arcane منتشر شده است. نتفلیکس به‌تازگی تیزر جدیدی از این انیمیشن سریالی را که با الهام از بازی League of Legends تولید شده، منتشر کرد که در طول این تیزر شاهد تصاویر زیادی نیستیم. درواقع این تیزر کوتاه برای اعلام تاریخ انتشار تریلر جدید انیمیشن Arcane منتشر شده است که این تریلر قرار است در روز شنبه، ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) در طول رویداد آنلاین نتفلیکس که Tudum نام دارد، پخش شود. در ادامه می‌توانید تیزر جدید سریال Arcane را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال آرکین با همکاری Riot Games با نتفلیکس تولید شده است. همچنین نتفلیکس پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های انیمیشن Arcane را منتشر کرده است که در طول این پوسترها با شخصیت‌های اصلی انیمیشن League of Legends بیشتر آشنا می‌شویم و در ادامه می‌توانید این پوسترها را نیز شاهد باشید:

علاوه‌براین، نتفلیکس فهرست صداپیشگان انیمیشن Arcane را نیز منتشر کرده که براساس آن، هیلی استاینفلد در نقش Vi، الا پورنل در نقش جینکس، کوین آلخاندرو در نقش جیس، کیتی لیانگ در نقش کیتلین، جیسون اسپیساک در نقش سیلکو، توکس اولاگوندوی در نقش مل، جی‌بی بلانک در نقش واندر و هری لوید در نقش ویکتور، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن League of Legends حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

انتظار می‌رود انیمیشن Arcane در پاییز امسال از نتفلیکس پخش شود. بدون شک هیلی استاینفلد شناخته شده‌ترین صداپیشه سریال Arcane است که پیش از این برای بازی در فیلم True Grit نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. از دیگر کارهای استاینفلد می‌توان به فیلم Begin Again، فیلم Romeo and Juliet، فیلم Pitch Perfect 2، فیلم Pitch Perfect 3، فیلم Bumblebee، فیلم The Edge of Seventeen، سریال Dickinson و انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse اشاره کرد. او همچنین اخیرا در سریال Hawkeye نقش کیت بیشاپ را بازی کرده است.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *