تا زمان اکران فیلم «کاپیتان مارول» در سال 2019 زمان زیادی باقی مانده و این فیلم بین اکران دو قسمت بعدی «انتقام‌جویان» گرفتار شده. بنابراین برنامه مارول برای جاسازی این شخصیت در دنیای سینمایی خود روشن نیست. اما امروز از کنفرانس مارول در کامیک کان خبر می‌رسد که داستان فیلم در سال‌های دهه 90 میلادی اتفاق می‌افتد و این یعنی قصه به پیش از ساخته شدن مرد آهنی توسط «تونی استارک»، بازگشت کاپیتان آمریکا و ثور، و حتی هم‌پیمان شدن انتقام‌جویان بازمی‌گردد. بدین ترتیب این اولین فیلم مارول پس از «کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو» خواهد بود که (به استثنای فلش‌بک‌ها) حوادث آن در زمان حال روایت نمی‌شود، مسئله‌ای که می‌تواند تأثیر جالبی بر دنیای سینمایی مارول بگذارد.

گذشته از این، شب گذشته اعلام شد که شخصیت‌های منفی فیلم «Skrull»ها خواهند بود. مهمترین قابلیت «Skrull»ها که در کامیک‌های مارول دردسرهای زیادی برای قهرمانان مارول درست کرده‌اند، توانایی تغییر اندازه، تغییر شکل و تغییر رنگ است، چیزی که آنان را در جاسوسی و نفوذ برتر نشان داده و به دشمنی سرسخت تبدیلشان می‌کند. آن‌ها نخستین بار در سری دوم کامیک‌های «چهار شگفت‌انگیز» ظاهر شدند.

فیلم «کاپیتان مارول» از آن جهت که اولین فیلم مارول با شخصیت اصلی زن است، مورد توجه قرار می‌گیرد. قبلاً اعلام شده بود که «بری لارسون» بازیگر برنده اسکار نقش این شخصیت را بازی خواهد کرد. «کاپیتان مارول» در تاریخ 8 مارس 2019 به اکران عمومی می‌رسد.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *