انتشار رابط کاربری MIUI 9 برای شیائومی Mi 6

مراسم معارفه رابط کاربری MIUI 9 در ماه جولای برگزار شد، ظاهرا شیائومی به سه ماه زمان احتیاج داشته تا نسخه پایدار و جهانی این رابط کاربری را آماده کند. در خبرهای پیشین آمده بود که عرضه این نسل از MIUI از دوم نوامبر آغاز خواهد شد، ظاهرا شیائومی Mi 6 توانسته است این به‌روزرسانی را پیش از موعد دریافت کند.

انتشار رابط کاربری MIUI 9 برای شیائومی Mi 6

این به‌روزرسانی با بیلد نامبر MIUI V9.0.1.0.NCAMEI عرضه شده و از جمله تغییرات آن می‌توان به افزوده شدن آیکون‌های جدید و انیمیشن‌های بیش‌تر هنگام باز و یا بسته کردن برنامه‌ها اشاره کرد. هم‌چنین این نسخه قابلیت‌هایی نظیر split screen برای اجرای دو برنامه به‌صورت هم‌زمان و هم‌چنین عملکرد بهتر بخش blocklist را به ارمغان می‌آورد.

گذشته از ویژگی‌های جدید افزوده شده در این به‌روزرسانی، می‌توانیم بخش‌های بهبود یافته‌ای را نیز مشاهده کنیم. به عنوان مثال بخش شماره‌گیر حالا در برابر لمس‌های ناخواسته و اشتباه محافظت می‌شود و یا حذف پوشه‌های خالی به کمک اپلیکیشن درنظر گرفته شده برای پاکسازی حافظه انجام می‌پذیرد. هم‌چنین تایمر بخش Silent/DND عملکرد بهتری ارایه می‌کند. از دیگر تغییرات جزیی MIUI 9 می‌توان به بازطراحی اپلیکیشن Security و هم‌چنین افزوده شدن بخش ویرایش به لانچر به‌صورت مجزا اشاره کرد.

انتظار می‌رود پس از عرضه این به‌روزرسانی برای Mi 6، انتشار آن برای شیائومی ردمی نوت 4X آغاز شود و پس از آن دیگر دستگاه‌های این کمپانی به‌روزرسانی جدید را دریافت کنند.

تانی کال

برگرفته از GSMARENA

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *