انتشار سریال انیمیشنی League of Legends تا سال 2021 عقب افتاد

سال گذشته بود که رایت گیمز (Riot Games) در جریان رویداد ۱۰ سالگی League of Legends، از سریال انیمیشنی این مجموعه با نام Arcane (آرکین) رسما رونمایی کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پخش این سریال انیمیشنی عقب افتاده است. با توجه به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، مراحل تولید و ساخت سریال Arcane با کندی در حال انجام است و به همین منظور رایت گیمز اعلام کرد که پخش این انیمیشن سریالی تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاده است. طبق بیانیه منتشر شده در بلاگ این استودیو:

ما در نظر داشتیم تا این سریال را امسال به شما ارائه دهیم، اما ما باید تعادلی بین هیجان خود برای ارائه این داستان و حفظ ایمنی و رفاه تیم‌ها و همکاران ما، ایجاد کنیم.

به جز تریلری که سال گذشته منتشر شد، اطلاعات خیلی زیادی از سریال Arcane در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این سریال انیمیشنی قرار است به ریشه شخصیت‌های دنیای League of Legends بپردازد. در تریلر منتشر شده از این سریال، شاهد حضور شخصیت‌هایی چون جینکس و Vi بودیم و برخی اعتقاد دارند که تمرکز این سریال قرار است روی این دو خواهر باشد. رایت گیمز سال شلوغی را در حال پشت سر گذاشتن است و اخیرا بازی Valorant را منتشر کرده است. همچنین بازی Legends of Runeterra که یک بازی کارتی از رایت گیمز است، نیز در طول امسال منتشر شده بود. در کنار این موارد، رایت گیمز سال گذشته بازی Teamfight Tactics را منتشر کرد و امسال همچنین بازی League of Legends: Wild Rift را نیز برای انتشار در دست توسعه و ساخت دارد.

تانی کال

برگرفته از Engadget

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *