انتشار پوستر جدیدی از Cloak & Dagger

تلوزیون مارول پوستر جدیدی از سریال رو به آماده، Cloak & Dagger منتشر کرده است. آبری جوزف (Aubrey Joseph) و اُلیویا هالت (Olivia Holt)، در این سریال بازی می‌کنند و قرار است نقش ابرقهرمان‌های مشهور را ایفا کنند.

کلاک و دگر دو نوجوان فراری ساخته‌ی بیل منتلو (Bill Mantlo) و اد هانیگان (Ed Hannigan) هستند که نیروی فوق‌العاده‌ای دارند. آن‌ها زوج کلاسیکی با شنلی برای مقابله با نیروهای تاریکی و خنجری برای اداره قدرت روشنی هستند. استودیو مارول چند سال قبل قصد ساخت فیلم Cloak & Dagger را داشت اما سرانجام این شخصیت‌ها را وارد تلوزیون مارول کرد. و حالا آن‌ها در سریال تلوزیونی خود ظاهر می‌شوند که از ۷ ژوئیه از Freeform پخش می‌شود.

حالا که تبلیغ فیلم آغاز شده، مارول پوستر جدیدی برای Cloak & Dagger منتشر کرده است. این دینامیک فوق‌العاده‌ای از روشنی و تاریکی با چشمان عسلی الیویا هالت است در حالی که آبری جوزف اصیل‌زاده‌ای است که در سایه قرار می‌گیرد. قسمت آزمایشی Cloak & Dagger سال ۲۰۱۸ از SXSW پخش شد و واکنشهای مثبتی از سوی منقدین و طرفداران دریافت کرد. عملکرد هالت و جوزف دلیل تماشای این سریال بود. حالا بجای نیویورک همه چیز در نیو اُرلانز اتفاق می‌افتد، تصمیمی که باعث جستجو در شهر پست کاترینا می‌شود. تریلرهای این سریال نشان دادند که Cloak & Dagger وابسته به دنیای گسترده مارول است؛ در کامیک‌ها، Cloak به نیروی تاریکی وابسته است، انرژی مرموزی که در Agents Of S.H.I.E.L.D و Agent Carter دیده شد. با این حال، تریلرها صحنه‌ای از Cloak روی پشت بام ساختمانی با لوگو ROXXON را نشان دادند.

Cloak-and-Dagger-Poster

این پوستر جدید در توییتر با کامنت ساده‌ای منتشر شد: همیشه پای دو نفر در میان است، دو نفر خاص. تبلیغات اخیر سریال به دو نفر خاص پرداخته‌اند و تریلر آخر این سریال نشان داد که شخصیت‌های اصلی به شیوه‌ای مرموز یا روحانی به هم مرتبط هستند. به این دو نفر هشدار داده شد که بحرانی در راه است که بسیار نزدیک است. تنها زمان این بحران را مشخص می‌کند.

سریال Cloak & Dagger، دومین سریال مارول در قلمروی درام جوانان بعد از موفقیت Runaways است. در این مورد، این اولین همکاری مارول و Freeform است، شبکه‌ای متعلق به دیزنی که زیر نظر گروه تلوزیونی ABC است، کار می‌کند.

سریال Cloak & Daggers روز پنجشنبه ۷ ژوئیه از شبکه Freeform پخش می‌شود.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

سینماگیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *