انتشار پوستر جدید برای ریبوت «هل‌بوی»

هل‌بوی

درحالی‌که ریبوت «هل‌بوی» (Hellboy) طبق برنامه باید در بهار آینده روی پرده برود، مجله EW از پوستر جدید این فیلم رونمایی کرده است. در این پوستر که به فاصله چند روز پیش از آغاز کامیک کان نیویورک منتشر شده، «دیوید هاربر» ستاره سریال «اتفاقات عجیب» (Stranger Things) را می‌بینیم.

«هل‌بوی» جدید توسط «نیل مارشال» کارگردانی شده و به گفته فیلمساز قدرت این شخصیت به گونه‌ای برای هواداران تصویر شده که پیش از این ندیده‌اند. این فیلم شنبه آینده در کامیک کان نیویورک حاضر خواهد بود و احتمالاً در آنجاست که اولین ویدیوهای کوتاه از اثر به نمایش گذاشته می‌شود. در پنل اختصاصی این فیلم علاوه بر هاربر، «ایان مک‌شین»، «دنیل دائه کیم»، و «ساشا لین» و همچنین «مایک میگنولا» خالق شخصیت «هل‌بوی» حضور دارند.

در ماه‌های اخیر اخباری پیرامون این پروژه منتشر نشد، اما هفته گذشته اعلام شد که این فیلم با تأخیر سه ماهه عرضه می‌شود. «ریلیشنز» پخش‌کننده «هل‌بوی» خبر داد که این فیلم به جای ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ یک هفته زودتر از «شزم!» (Shazam!) برادران وارنر در آپریل ۲۰۱۹ اکران می‌شود و در افتتاحیه باید با فیلم «سفر دکتر دولیتل» (The Voyage of Doctor Dolittle) با بازی «رابرت داونی جونیور»، «سلینا گومز»، «جان سینا» و «تام هالند» رقابت کند.

«هل‌بوی» در تاریخ ۱۲ آپریل ۲۰۱۹ در ایالات متحده اکران خواهد شد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *