انتقاد تهیه کننده و بازیگر «لاتاری» از رشیدپور

شب گذشته در برنامه سینمایی «هفت» با حضور محمدحسین مهدویان، مجری برنامه رضا رشیدپور برخی از جزییات داستان فیلم «لاتاری» را در حضور کارگردان آن بازگو کرد. با پایان یافتن این برنامه، سید محمود رضوی تهیه کننده و هادی حجازی فر بازیگر «لاتاری» به شدت به این کار رشیدپور واکنش نشان دادند. هادی حجازی فر در صفحه اینستاگرام خود از او به عنوان مجری برنامه صبحگاهی یاد کرد که اطلاعی از اجرای برنامه های سینمایی ندارد و از سوی دیگر سید محمود رضوی در صفحه توییتر خود از صحبت های رضا رشیدپور و منتقدان برنامه هفت، به عنوان یک رفتار غیر حرفه ای یاد کرد.

در میان مصاحبه رضا رشیدپور با محمدحسین مهدویان در برنامه «هفت»، این مجری بخش هایی از داستان فیلم «لاتاری» را بازگو کرد و این صحبت ها با لبخند های عصبی مهدویان روبرو شد و این کارگردان از رشید پور خواهش کرد که بیش از این داستان و آخر این فیلم را بازگو نکنند.

با پایان یافتن این برنامه، سید محمود رضوی تهیه کننده «لاتاری» در واکنش به صحبت های مجری و منتقدان برنامه «هفت» در صفحه توییتر خود نوشت: «یکی از غیر حرفه ای ترین اتفاقات رسانه ملی این است که در برنامه «هفت» طوری از فیلم «لاتاری» حرف زدند، که قصه را لو دادند.» رضوی همچنین در توییت دیگر خود به صحبت های یکی از منتقدان این برنامه هم واکنش نشان داد و نوشت: ««لاتاری» را ساختیم و کلی فحش شعار دادن را به جان خریدیم که در یک سکانس بگوییم، خلیج نه، خلیج فارس! بعد منتقد برنامه «هفت» می گوید کشورهای خلیج!»

اما هادی حجازی فر، بازیگر فیلم «لاتاری» هم در واکنش به صحبت هایی که در برنامه «هفت» در مورد «لاتاری» پخش شد، در صفحه اینستاگرام خود نوشت :«ضمن احترام به نظرِ منتقدین برنامه «هفت» درباره «لاتاری» ، از حسین مهدویان به شدت ناراحتم که چرا با پشت دست توی دهن مجری پرت و بی اطلاع صبحگاهی برنامه ، آن هم زمانی که داشت  داستان کامل و ریز فیلم اکران نشده را لای خواهش های حسین، تعریف میکرد نزد»

او در ادامه نوشته است: «اگر مجری در طول حیاتش لااقل پنج برنامه از هفت های قدیمی را دیده بود می فهمید که اینکارش از بین بردن سرمایه و تلاشِ یک گروه بزرگ است . قهقرا از این بیشتر ؟ رسیدن از جیرانی به رشیدپور! چقدر جای فرزاد حسنی ها ، یحیوی ها و … در تلویزیون خالی است.»

حالا باید منتظر توضیح رضا رشیدپور  درباره این اقدام خود در مورد فیلم «لاتاری» در برنامه امشب «هفت» بود.

تانی کال

آی سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *