انتقاد هواداران مارول از اظهارات «آنتونی مکی»؛ «عشق سم و باکی در سریال Falcon and the Winter Soldier افلاطونی است»

«آنتونی مکی» پس از اظهار نظر در مورد رابطه شخصیتش در سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) با شخصیت «سباستین استن» با انتقاد هواداران مواجه شد. مکی و استن در این سریال ابرقهرمانی که اخیراً از دیزنی+ روی ایر رفته، به ترتیب نقش شخصیت‌های «سم ویلسون/فالکن» و «باکی بارنز/سرباز زمستان» را بازی می‌کنند.

ارتباط نزدیک سم و باکی این بحث را در میان هواداران به وجود آورده بود که شاید رابطه رمانتیکی میان دو شخصیت وجود دارد. مکی در مصاحبه با پادکست «ورایتی» به این گمانه‌زنی واکنش نشان می‌دهد و تأیید می‌کند که این دوستی افلاطونی است.

مکی می‌گوید: «مسائل بسیاری را پیچیده و در هم تنیده‌اند. مردم به مسائل زیادی چنگ می‌زنند تا برایشان قابل درک و منطقی باشد. تصور دوست بودن دو مرد و عاشق بودنشان در سال ۲۰۲۱ به دلیل سوءاستفاده از تمایل جنسی یک مشکل است. پیش‌تر این‌گونه بود که مردها می‌توانستند دوست باشند، با هم وقت بگذرانند، و مشکلی وجود نداشت. همیشه در بار با دوستانتان ملاقات می‌کردید. این کار دیگر ممکن نیست، چون چیزی ناب و زیبا مثل تمایل جنسی توسط افرادی که می‌خواهند رفتار خودشان را منطقی نشان دهند استثمار شده است.»

هواداران مارول به سرعت در پی انتشار این مصاحبه در شبکه‌های اجتماعی از مکی انتقاد کردند. یکی از کاربران می‌نویسد: «متوجه مطلبی که آنتونی مکی سعی داشت بگوید هستم اما بدون شک بهتر بود به شکل دیگری حرفش را بیان کند. اصلاً اشتباه نیست که افراد هم‌جنس‌گرا بخواهند در تلویزیون، و بزرگ‌ترین چندگانه دنیا نماینده داشته باشند.»

تانی کال

30nama

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *