«انتقام‌جویان» در Avengers 4 ممکن است با دشمنی نیرومندتر از تانوس روبرو شوند

به تاریخ اکران «انتقام‌جویان ۴» (Avengers 4) نزدیک می‌شویم و هر روز تصاویر تبلیغاتی جدیدی در شبکه‌های اجتماعی خواسته و ناخواسته درز می‌کند. اگرچه در مقطع فعلی اعتبار هیچ‌یک از این تصاویر به تأیید نرسیده، اما به نظر می‌رسد که یکی از آن‌ها از بقیه واقعی‌تر است.

این تصویر پشت جعبه یک اسباب بازی درج شده، و در آن تصاویری از «ثور» و «راکت راکن» با لباس‌های جدیدشان دیده می‌شوند. رابطه این دو شخصیت پیش از این در فیلم «جنگ بی‌نهایت» شکل گرفت ولی نکته جالب توجه لباس این دو کاراکتر است.

لباس این دو شخصیت گونه‌ای لباس فضایی سیاه و سفید است، روی آن چراغ‌های قرمز رنگی دیده می‌شود و لوگوی انتقام‌جویان در سمت چپ سینه آنان درج شده. در صورتی که این لباس‌ها معتبر باشند، انتقام‌جویان احتمالاً در قسمت بعدی فیلم به فضا سفر خواهند کرد و در آنجا به مبارزه می‌پردازند.

متن توضیحات روی جعبه به این شرح است: «ثور آزگاردی با به دست گرفتن استورم‌برکر خود علیه دشمنان جدید به مبارزه برمی‌خیزد و راکت برای محافظت از کهکشان در برابر خطری حتی عظیم‌تر با اعضایی جدید همکاری می‌کند.»

پیش‌بینی می‌شود که «اعضای جدید» گروه راکت همان انتقام‌جویان باشند. راکت به همراه «نبولا» آخرین اعضای بازمانده از محافظین کهکشان‌اند و به دنبال گرفتن انتقام کسانی که در «جنگ بی‌نهایت» توسط «تانوس» نابود شدند. ثور و راکت یک بار برای از بین بردن تانوس به سیاره‌های دیگر سفر کردند و استورم‌برکر را ساختند که نزدیک بود هدفشان را برآورده سازد.

اگر شایعه عنوان «اونجرز ۴» که هفته گذشته منتشر شد صحیح باشد و فیلم «اونجرز: نابودی» (Annihilation) نام بگیرد، این احتمال وجود دارد که مارول داستان شخصیت «انیهیلوس» (Annihilus) و شکل‌گیری «موج نابودی» توسط او در سراسر گیتی را وام گرفته باشد. این شخصیت در کتاب‌های کامیک دشمن «چهار شگفت‌انگیز» بوده و با ادغام دو شرکت فاکس قرن بیستم و دیزنی می‌تواند به دنیای سینمایی مارول وارد شود. در غیر این صورت نیز با توافقی پشت پرده ماول می‌تواند از کاراکتر «انیهیلوس» استفاده کند.

قسمت چهارم «اونجرز» در تاریخ ۳ می سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *