«اندی سرکیس» رسماً برای کارگردانی Venom 2 انتخاب شد

هفته‌ی گذشته گزارش شد که «اندی سرکیس» یکی از گزینه‌های نهایی سونی برای کارگردانی قسمت دوم «ونوم» (Venom 2) است اما این گزارش‌ها اکنون به تأیید رسمی رسید تا سرکیس جانشین «روبن فلایشر» بر روی صندلی کارگردانی شود.

«هالیوود ریپورتر» انتخاب سونی را تأیید کرده اما هفته‌ی گذشته وقتی «تام هاردی» ستاره‌ی فیلم با ارسال تصاویری از سرکیس در شبکه‌های اجتماعی اشارات مستقیمی به کارگردانی او در دنباله‌ی «ونوم» داشت، هواداران هیجان‌زده شده بودند.

سرکیس یکی از معروف‌ترین پیشروان بازی به صورت موشن-کپچر در عصر حاضر است. او پس از بازی در نقش «گالوم» در فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» به کارگردانی «پیتر جکسون»، در سه‌گانه‌ی «سیاره‌ی میمون‌ها» هم به شکل موشن-کپچر در نقش «سزار» بازی کرد. هرچند سرکیس این سه‌ فیلم را کارگردانی نکرد اما نقشی اساسی در تکامل شخصیت سزار داشت و به دیگر بازیگران موشن-کپچر در نقش ارتش میمون‌های سزار کمک شایانی کرد.

بنابراین سرکیس برای چالشی چون دنباله‌ی «ونوم» از آمادگی لازم برخوردار بوده و با توجه به وقایع پایانی قسمت اول به نظر می‌رسد که او فرصت اثبات استعدادهایش در خلق موجودات موشن-کپچر و افزودن بر وحشت و جذابیت «ونوم ۲» را خواهد داشت.

در تیتراژ پایانی «ونوم» شخصیت جدیدی به نام «کلیتوس کسدی» با بازی «وودی هارلسون» معرفی شد که یک در کتاب‌های کامیک به یک قاتل زنجیره‌ای موسوم به «کارنج» تبدیل می‌شود. در قسمت دوم «ونوم» انتظار می‌رود داستان‌هایی از کتاب‌هایم «ماکسیموم کارنج» روایت شود که براساس آن «ونوم» با «مرد عنکبوتی» و دیگر قهرمانان همکاری می‌کند تا مانع از خراب‌کاری‌های «کارنج» و دار و دسته‌ی آدمکش او در منهتن شود.

با اضافه شدن شخصیت «کارنج» هارلسون در کنار «ونوم» هاردی، «مرد عنکبوتی» با بازی «تام هالند»، و کارگردانی سرکیس می‌توان پیش‌بینی کرد که «ونوم ۲» یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های مارول خارج از «دنیای سینمایی مارول» باشد. سرکیس پیش از این در «جنگ در سیاره‌ی میمون‌ها» با هارلسون همکاری کرده است.

«ونوم ۲» در تاریخ ۲ اکتبر سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *