خانه ورزش اخبار ورزش انریکه: در نیمه نخست بهترین عملکردمان در فصل جاری را نشان دادیم؛ اینیستا هنرمند است

انریکه: در نیمه نخست بهترین عملکردمان در فصل جاری را نشان دادیم؛ اینیستا هنرمند است

0

بارسلونا با ۳ گلی که در نیمه نخست توسط سوارز و مسی به ثمر رساند موفق شد در نهایت با حساب ۳-۰ رقیب سرسخت خود را از پیش رو بردارد و همچنان در تعقیب صدر جدول لالیگا باشد. لوییز انریکه پس از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد:

در نیمه تخست رویایی بازی کردیم، بدون شک بهترین نمایشمان در فصل جاری را در نیمه نخست ارائه دادیم. با استفاده از حداکثر توانایی هایمان کاری کردیم که سویا از حداقل توانایی اش هم نتواند سود ببرد. موقعیت های زیادی خلق کردیم و به طور کامل توپ و میدان را در اختیار داشتیم. با این وجود علاوه بر ۳ گلی که به ثمر رساندیم می توانستیم گل های بیشتری نیز به ثمر برسانیم. با توجه به دیدارهای پیش رو و همچنین حریفان سختی که خواهیم داشت اندکی بازی را کنترل کردیم، با این وجود در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت های گلزنی خوبی داشتند.

وی در ادامه در خصوص بازی های پیش رو و همچنین شرایط بارسا افزود:

عملکرد امروز رضایت بخش بود اما نباید فراموش کنیم که مرز بین شکست و پیروزی بسیار باریک است بنابراین باید همچنان برای رسیدن به اهداف و کسب قهرمانی های پیش رو با تمام توان تلاش کنیم. باید شرایط بازی ها را کنترل کنیم تا در هر یک از دیدارهای دشوار شرایط خوبی داشته باشیم، با این وجود تقویم فشرده بازی ها این کار را دشوار می کند.

آندرس اینیستا در این دیدار برای هفتصدمین بار لباس بارسلونا را به تن کرد و نمایشی قابل قبول را از خود ارائه داد، انریکه در ادامه با تقدیر از کاپیتان بارسلونا افزود:

آندرس یک نمونه فوق العاده برای کودکان و همچنین برای همه افرادی است که در خصوص ارزش های تیمی مانند بارسلونا صحبت می کنند. او هرگز رفتاری ناشایست و نا مناسب از خود نشان نداده است و می تواند الگوی مناسبی برای بازیکنان جوان باشد. اینیستا یک هنرمند است و این توانایی را دارد که ورزشی که گاها به سمت خشونت می رود را به زیباترین شکل ممکن ارائه دهد. اگر او یک نقاش بود، نقاشی های او ترکیب بندی های کنترل شده و ریتم ها و رنگ های متفاوتی می داشت. آندرس هنوز شال های درخشانی را در مقابل خود خواهد داشت و امیدوارم این سال های درخشان را همچنان در بارسلونا به کارش ادامه دهد.

سوارز در نیمه نخست این دیدار با ضربه ای آکروباتیک موفق شد گل نخست بارسا را به زیبایی به ثمر برساند. لوچو در ادامه در خصوص لوییز سوارز افزود:

تنها نحوه استفاده از بدن در این شرایط مهم نیست، یک مهاجم باید به خوبی شرایط دروازه را در نظر داشته باشد تا بتواند چنین توپ هایی را به گل تبدیل کند. شرایط فیزیک بدنی سوارز در کنار سرعت تصمیم گیری، تکنیک و حرکات تماشایی سوارز او را به بهترین بازیکن پست شماره ۹ دنیا بدل کرده است.

کارلس آلنا در این دیدار نیز این فرصت را به دست آورد تا بار دیگر در ترکیب بارسلونا به میدان برود، لوچو در ادامه در خصوص این هافبک جوان افزود:

او می داند که چه وظیفه ای دارد و با توجه به پستی که در آن قرار می گیرد از شرایط پیش رویش به خوبی بهره می برد. او بازیکن آینده داری است و باید چیزهای زیادی یاد بگیرد، آلنا برای یادگیری در بهترین تیم ممکن حضور دارد.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *