انگشت اتهام به سوی هواداران «لیدی گاگا»؛ انتشار نقدهای منفی علیه «ونوم» برای کمک به فروش «ستاره‌ای متولد می‌شود»

فیلم ابرقهرمانی «ونوم» (Venom) از جمعه شب اکران عمومی خود را آغاز می‌کند و به نظر می‌رسد که ساعاتی پس از انتشار اولین نقدهای غالباً منفی منتقدین، ترول‌های طرفدار «لیدی گاگا» روی زخم فیلم نمک می‌پاشند.

بنابر گزارش «بازفید»، بسیاری از کاربران توئیتر «لیدی گاگا» را مسبب نقدهای ضعیف «ونوم» دانسته‌اند. «ستاره‌ای متولد می‌شود» (A Star Is Born) فیلم موزیکال جدید «لیدی گاگا» و «بردلی کوپر» که نقدهای بسیار مثبتی از طرف منتقدین دریافت کرده، هفته آینده باید با «ونوم» به صورت همزمان روی پرده برود و به این ترتیب میان کاربران اینترنت در این‌باره که باید به دیدن کدام فیلم رفت، تفرقه افتاده است.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که نفرت‌پراکنی علیه «ونوم» از سوی طرفداران «لیدی گاگا» صورت می‌گیرد. پس از انتشار نظرات منتقدین پیرامون این فیلم، چندین حساب کاربری ربات‌-مانند شروع به ابراز عقیده به سود «ستاره‌ای متولد می‌شود» کردند. در یکی از این توئیت‌ها آمده است: «همین الان برای دیدن فیلم «ونوم» که به صورت آزمایشی اکران شده بود رفته بودم. خدا را شکر رایگان بود ولی بدترین دو ساعت زندگی‌ام بود. روز جمعه برای دیدن فیلم جدید لیدی گاگا و بردلی کوپر حاضرم هر کاری انجام دهم. آهنگ جدیدشان فوق‌العاده است.»

در همین راستا، یکی از هواداران دو آتشه «لیدی گاگا» به «بازفید» اطلاع داده که اقدامات هماهنگ شده‌ای توسط ربات‌های توئتری صورت گرفته است. یکی دیگر از حساب‌های کاربری توئیتر می‌نویسد: «این ما هواداران لیدی گاگا هستیم که با ایجاد شناسه‌های جعلی می‌خواهیم افتتاحیه ونوم را خراب کنیم. این دو فیلم همزمان روی پرده می‌روند بنابراین می‌خواهیم مردم به دیدن فیلم ستاره‌ای متولد می‌شود بروند.»

فیلم «ستاره‌ای متولد می‌شود» تا این لحظه از  ۱۴۸ نقد دارای امتیاز میانگین ۹۵ درصد از «راتن تومیتوز» بوده درحالی‌که «ونوم» از ۳۸ نقد امتیاز میانگین ۲۷ درصد دریافت کرده است. «ونوم»‌ به دنبال افتتاحیه ۶۵ میلیون دلاری در گیشه است و فیلم جدید «لیدی گاگا» فروش ۲۰ و چند میلیون دلاری در هفته اول را هدف قرار داده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *