انیمیشن Incredibles 2 به اولین انیمیشن با فروش داخلی بیش از 600 میلیون دلار تبدیل شد

سرانجام فروش داخلی انیمیشن Incredibles 2 از مرز ۶۰۰ میلیون دلار فروش عبور کرد تا به اولین انیمیشنی تبدیل شود که به این مهم دست پیدا کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) به رکورد شکنی خود در گیشه ادامه می‌دهد. طبق آماری که وب‌سایت BoxOfficeMojo منتشر کرده، فروش این انیمیشن سینمایی بسیار محبوب از مرز ۶۰۰ میلیون دلار عبور کرده و تا پایان روز دوشنبه، فروش آن به ۶۰۲ میلیون دلار رسیده است. ماه تیر امسال بود که دنباله انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان) با پشت سر گذاشتن انیمیشن Finding Dory (در جستجوی دوری)، به پرفروش‌ترین انیمیشن سینمایی تاریخ سینمای آمریکا تبدیل شد. حال انیمیشن Incredibles 2 به تنها انیمیشن سینمایی تبدیل شده که فروش آن در آمریکای شمالی از مرز ۵۰۰ و ۶۰۰ میلیون دلار عبور کرده است.

همچنین انیمیشن Incredibles 2 به پرفروش‌ترین انیمیشن شرکت انیمیشن‌سازی پیکسار نیز تبدیل شده است. فروش جهانی این انیمیشن نیز به ۱.۱۶۳ میلیارد دلار رسیده است که تنها انیمیشن Frozen (فروزن) از استودیوی انیمیشن‌سازی والت دیزنی با فروش ۱.۲۷۶ میلیارد دلار بالاتر از آن قرار دارد. علاوه بر این، انیمیشن Incredibles 2 پس از فیلم‌هایی چون فیلم Black Panther (بلک پنتر) با فروش ۷۰۰ میلیون دلار، فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) با فروش ۶۷۸ میلیون دلار و فیلم Avengers (انتقام جویان) با فروش ۶۲۳ میلیون دلار، به چهارمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ سینمای آمریکا تبدیل شده است.

کریگ تی. نلسن، هالی هانتر، سارا واول، هاک میلنر، ساموئل ال. جکسون، جان راتزنبرگر، برد برد، باب ادنکیرک، کاترین کینر، جاناتان بانکز، سوفیا بوش و ایزابلا روسلینی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Incredibles 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. ماه گذشته، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی این انیمیشن منتشر شد که طبق آن، در ابتدا نسخه دیجیتالی انیمیشن Incredibles 2 در تاریخ ۲۳ اکتبر امسال (۱ آبان) منتشر می‌شود و در ادامه نسخه خانگی این انیمیشن سینمایی که شامل سه نسخه 4K Ultra HD، بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۶ نوامبر امسال (۱۵ آبان) عرضه خانگی خواهد شد.

تانی کال

برگرفته از Toonado

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *