اولین تریلر رسمی فیلم زنان کوچک

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Little Women (زنان کوچک) منتشر شده است. تمرکز اولین تریلر این فیلم مورد انتظار و پر ستاره که امروز سونی پیکچرز آن را منتشر کرده، روی رابطه جو مارچ با بازی سیرشا رونان و لاری لارنس با بازی تیموتی شلمی است که این دو بازیگر پیش از این در فیلم Lady Bird (لیدی برد) با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند. در طول تریلر با هر ۴ خواهر خانواده مارچ آشنا می‌شویم که ایمی مارچ با بازی فلورنس پیو و مگ مارچ با بازیاما واتسون، حضور پر رنگ‌تری را نسبت به خواهر دیگر یعنی بث مارچ با بازی الیزا اسکنلن دارند. همچنین شاهد حضور کوتاه مریل استریپ و لورا درن در اولین تریلر فیلم زنان کوچک هستیم که تصاویر این فیلم می‌تواند طرفداران این رمان را هیجان زده کند. با اینکه این فیلم چندمین اقتباس از این رمان محبوب است، اما این تریلر وعده یک اقتباس قوی از آن را می‌دهد و شما در ادامه می‌توانید اولین رسمی فیلم Little Women را در صفحه رسمی کمپانی سونی پیکچرز در یوتیوب تماشا کنید.

مریل استریپ در نقش عمه مارچ، اما واتسون در نقش مگ مارچ، سیرشا رونان در نقش جو مارچ، تیموتی شلمی در نقش لاری لارنس، فلورنس پیو در نقش ایمی مارچ، الیزا اسکنلن در نقش بث مارچ، لورا درن در نقش مارمی مارچ، باب ادنکیرک در نقش آقای مارچ، جیمز نورتون، ابی کوئین، لویی گارل و کریس کوپر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم زنان کوچک حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Little Women بر عهده گرتا گرویگ، کارگردان نامزد جایزه اسکار برای فیلم Lady Bird بوده است. علاوه بر کارگردانی، گرویگ وظیفه بازنویسی فیلمنامه این فیلم را که توسط سارا پلی، بازیگر سریال Road to Avonlea (قصه‌های جزیره)، نوشته شده، نیز بر عهده داشته است.

فیلم Little Women برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۴ دی ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. رونان در حالی نقش جو مارچ را در اقتباس جدید زنان کوچک بر عهده دارد که پیش از این کاترین هپبورن در نسخه سال ۱۹۳۳ و وینونا رایدر در نسخه در نسخه سال ۱۹۹۴ این نقش را بازی کرده بودند. جالب است بدانید که کریستین بیل نقش لاری را در نسخه سال ۱۹۹۴ بر عهده داشته بود.

تانی کال

برگرفته از Variety

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *